שתף קטע נבחר

בת 45 נעדרת כמעט שבוע: "אנחנו דואגים, שלחי הודעה"

בני משפחתה של נורית טבע (45) מכפר גליקסון שבצפון השרון מחכים לשובה מזה כשישה ימים, לאחר שיצאה ביום חמישי האחרון "לפסטיבל באזור בית שמש" - ומאז נעלמו עקבותיה. המשטרה פתחה בחיפושים - ואחיה ביקש: "תודיעי לנו שאת בסדר"

 

נורית טבע ()
נורית טבע
 

 

נורית טבע, בת 45 מקיבוץ כפר גליקסון שבצפון השרון, נעדרת מזה כשישה ימים. היא יצאה מביתה ביום חמישי האחרון - ומאז נעלמו עקבותיה. בני משפחתה קראו לה ליצור עמם קשר ולו במסרונים כדי לקבל ממנה אות חיים.

 

טבע הודיעה לבני משפחתה כי היא נוסעת לפסטיבל באזור בית שמש - אך מעולם לא הגיעה לאזור. בעקבות זאת, פתחה המשטרה בחיפושים אחריה וביום ראשון אף ביקשה את עזרת הציבור בסריקות. להלן תיאורה: גובהה 1.70 מטרים, מבנה גופה צנום, שיערה מתולתל וכהה. היא לבשה חולצה לבנה ארוכה ומכנסיים כהים. 

 

 

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאה של נורית טבע, להתקשר למוקד 100 או למשטרת זכרון יעקב בטלפון 04-6299444.

 

אריק טבע, אחיה של הנעדרת, אמר היום (ג') כי מצבה הנפשי בתקופה האחרונה לא היה קל. הוא העלה השערה שלפיה "היא אצל אנשים שאנחנו לא מכירים, שייתכן ולא יודעים את מצבה ומשתפים עמה פעולה ועוזרים לה. אנחנו מקווים שזה מה שקרה ולא רוצים לחשוב על האפשרות השנייה".

 

האח פנה אל נורית וביקש ממנה ליצור קשר עם המשפחה. "אנחנו רק דואגים ורוצים לדעת שאת בסדר. את יכולה לשלוח הודעת טקסט שאת בסדר ורק רוצה להיות לבד", אמר.

 

הוא הודה למתנדבים הרבים שמסייעים למשפחה, והמחפשים שעושים ימים כלילות. "זה לא מקל על ההרגשה", הוסיף, "כי אנחנו לא יודעים אם היא בסדר". בני המשפחה והחברים הודיעו כי הם זקוקים למתנדבים נוספים לסיוע בחיפושים. המעוניינים יכולים לפנות לדודו בטלפון 054-6738506.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים