שתף קטע נבחר

קאדילק XT4 - אצלנו בתחילת 2019

יצרנית היוקרה האמריקאית חושפת ערב תערוכת ניו יורק את ה-XT4. רכב פנאי נוסף במשפחת XT המתרחבת של המותג. ינחת כאן בתחילת השנה וינסה להתמודד מול ב.מ.וו X1 ואודי Q3

קאדילאק חושפת את ה-XT4, רכב פנאי קומפקטי ושני בהיצע היצרנית האמריקאית, שיתמקם מתחת ל-XT5. מיבואנית המותג לישראל, חברת UMI, נמסר כי הוא צפוי לנחות בתחילת 2019.

 

 

בדומה לאחיו הגדול, גם ה-XT4 מציע ממדים גדולים מהמקובל בקטגוריה. עם 460 ס"מ לאורך, 188 ס"מ לרוחב ו-163 ס"מ לגובה, הוא ארוך בלא פחות מ-16 ס"מ, רחב ב-6 ס"מ וגבוה ב-3 ס"מ מב.מ.וו X1 למשל. בסיס גלגלים של 278 ס"מ ארוך ב-11 ס"מ ממתחרהו הגרמני, ובכך כמעט מובטח מרחב מחיה נדיב יותר לנוסעים. לממדים אלה יש כמובן מחיר, וה-XT כבד מה-X1 בכ-100 ק"ג, עם 1,660 ק"ג בסך הכל.

קאדילק XT4 ()

קאדילק XT4 ()
העיצוב החיצוני מאמץ את הקו של האח הגדול אבל הולך צעד קטן לפנים, עם סבכה ענקית בחזית ויחידות תאורה ייחודיות המשלבות בין קו אופקי לאנכי. יחידות התאורה מאחור צרות יותר, יש מגני פלסטיק שחור סביב למרכב ופסי גגון בולטים. גם עיצוב הפנים רענן יותר - ויגיע ל-XT5 במתיחת הפנים הקרובה שיעבור - תודות לגימורי קרבון, הגה שלוש צלעות בשרני ומסך מגע נשלט חוגה בגודל "8.


קאדילק XT4 ()
 

ה-XT4 יוצע בשלב ראשון עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין המפיק 237 כ"ס ו-35.7 קג"מ (החל מ-1,500 סל"ד) המנוע משודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית ולהנעה קדמית או כפולה-קבועה. בעתיד תוצע כנראה גם גרסת בסיס עם מנוע בנפח 1.5 ליטר טורבו-בנזין. קאדילק אינה מפרטת מעבר לכך, אך יש להניח כי בהכנה גם יחידת הנעה היברידית. מערך המיתלים מתבסס על מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור ויוצע כאופציה עם בולמי זעזועים אדפטיביים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים