שתף קטע נבחר

ג'ודו: נקבע הסגל הישראלי לאליפות אירופה

שבועיים לפני פתיחת אליפות אירופה בתל אביב, פורסם סגל הנבחרת, שיכלול 18 ספורטאים. אורי ששון, פיטר פלצ'יק, שירה ראשוני ובטינה טמלקובה בפנים. ההפתעה: אורון גינר בן ה-19

בסגל הישראלי, איך לא. ששון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בסגל הישראלי, איך לא. ששון(צילום: אורן אהרוני)

 

14 יום לפני פתיחת אליפות אירופה בג'ודו בתל אביב, נקבע היום (חמישי) סגל נבחרת ישראל. מדובר במשלחת הגדולה ביותר עד כה בתחרות, שתמנה את מספר המקסימום של משתתפים למדינה - 18.

 

ביומה הראשון של התחרות (26 באפריל) יתחרו אצל הנשים, במשקל עד 48 ק"ג, שירה ראשוני ונועה מינצקר (דורגה חמישית באליפות אירופה ב-2017). במשקל של עד 52 ק"ג ישתתפו בטינה טמלקובה וגפן פרימו.

 

שירה ראשוני (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שירה ראשוני(צילום: אורן אהרוני)

 

בטינה טמלקובה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בטינה טמלקובה(צילום: אורן אהרוני)

 

באותו היום יהיה אפשר לראות את גם את מדליסטית הארד מאליפות אירופה 2016, תמנע נלסון לוי (57 ק"ג), ומעיין גרינברג, שסיימה את תחרות ההכנה האחרונה - גראנד-פרי אנטליה - עם מדליית הארד.

 

אצל הגברים, בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג ישתתף אלון אהרון בן ה-19, סגן אלוף אירופה לקדטים, שזומן לסגל בעקבות הפציעה בברך של דניאל בן דוד. בנוסף, ייצגו את ישראל גם טל פליקר, המדורג שלישי בעולם וזוכה מדליית הארד מאליפות העולם האחרונה, וברוך שמאילוב, אלוף אירופה עד גיל 23 והמדורג 5 בעולם. שניהם במשקל של עד 66 ק"ג.

 

טל פליקר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
טל פליקר(צילום: אורן אהרוני)

 

פיטר פלצ'יק (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פיטר פלצ'יק(צילום: אורן אהרוני)

 

ביומה השני של התחרות, יתחרו ענבל שמש וגילי שריר (סגנית אלופת אירופה לנוער) במשקל של עד 63 ק"ג. בנוסף, יהיה ניתן לראות את טוהר בוטבול, שהפסיד באליפות אירופה הקודמת בוורשה בקרב על הארד, ואת ההפתעה הגדולה בסגל, אורון גינר בן ה-19, שזכה בשתי מדליות כסף בסבב לנוער והשתתף בגראנד-סלאם טוקיו.שניהם במשקל של עד 73 ק"ג. הקינוח יהיה בדמותו של אלוף אירופה מ-2015 והחמישי מהמשחקים האולימפיים בריו, שגיא מוקי, שיתחרה במשקל של עד 81 ק"ג.

 

ביומה השלישי והאחרון של התחרות, יתחרו: ירדן מאירסון (78 ק"ג), לי קוכמן (90 ק"ג), פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) וכמובן אורי ששון, מדליסט הארד מריו 2016, בקטגוריית משקל של מעל 100 ק"ג.

 

לי קוכמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לי קוכמן(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אורי ששון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים