שתף קטע נבחר

ברק בכר: "אנחנו במצב טוב, אבל עוד לא לקחנו אליפות"

מאמן הפועל ב"ש דיבר לקראת המשחק מול הפועל חיפה (א', 20:30): "לא חושבים על מעידות או על קבוצות אחרות. יש לנו הגנה מצוינת עם לב גדול". לואי טהא: "למדתי בחיים שאם קופצים על סולם גבוה, אז נופלים". מאמן החיפאים ניר קלינגר: "אנחנו באים לנצח"

 

כשהיא ביתרון של 6 נקודות על פני בית"ר ירושלים השנייה, הפועל ב"ש נראית בדרך הבטוחה לאליפות שלישית ברציפות בליגת העל. הקבוצה של ברק בכר תארח ביום ראשון (20:30) את הפועל חיפה ותקווה להמשיך במומנטום החיובי, כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה.

 

 

"אנחנו לא חושבים על מעידות או על קבוצות אחרות", אמר בכר במסיבת העיתונאים לפני המשחק והתייחס ליריבה: "אנחנו משחקים מול קבוצה שלא ניצחנו פעמיים השנה. קבוצה טובה. אנחנו לא עוסקים בחישובים. מה שהיה נשכח ואנחנו בשיא ההכנות ליום ראשון".

 

ברק בכר ולואי טהא במסיבת העיתונאים (צילום: שי מוגילבסקי)
ברק בכר ולואי טהא במסיבת העיתונאים(צילום: שי מוגילבסקי)

 

"אני מגיע עם הגנה מצוינת", הוסיף בכר. "הגנה עם לב גדול שנותנת מהעצמה 200 אחוז. זה מתייחס לכל הקבוצה, לא רק להגנה. יש לנו פציעות, אבל יש גם שחקנים שישחקו ואני סומך עליהם".

 

"אנחנו במצב טוב בשלב הזה של העונה, אנחנו יודעים מה המטרות ומה הדרך וככה קל לי יותר לתפקד. עוד לא לקחנו אליפות. יש עוד 21 נקודות בקופה. מחמאות? לפני חודש וחצי היו דיבורים אחרים. סיכומים נעשה בסיום העונה", הוסיף המאמן.

 

הבלם לואי טהא סיכם: "למדתי בחיים שאם קופצים על סולם גבוה, אז נופלים. צריך לעלות שלב-שלב. מחמיא לי מאוד שמפרגנים לי. יש לנו סגל רחב וכל אחד יכול לשחק בכל תפקיד. אני מרגיש שהביטחון שלי עולה. צוות המקצועי נותן גיבוי. גם אלונה ואסי. התשובה שלי היא לעזור לקבוצה על המגרש".

 

שחקני הפועל באר שבע חוגגים (צילום: אורן אהרוני)
טהא ושחקני באר שבע חוגגים. "הביטחון שלי עולה"(צילום: אורן אהרוני)

 

הפועל חיפה מתכוננת בסגל חסר

בצד השני, הפועל חיפה מתכוננת למשחק החוץ מול המוליכה ותסבול בסגל חסר, כשניסו קפילוטו, גל אראל ושמואל שיימן המורחקים לא יטלו חלק במשחק החשוב.

 

בעלי הקבוצה יואב כץ יגיע בשבוע ארצה ויחל בהכנות לקראת העונה הבאה, כשהוא צריך להמתין ולגלות מה יהיה עתיגו של מאמן הקבוצה ניר קלינגר, המועמד לאמן את נבחרת ישראל. קלינגר עצמו התייחס לנושא: ״יואב יגיע יתחיל בשיחות עם שחקנים. נשארו שבעה משחקים לסיום העונה וגמר הגביע. שחקנים לא ירצו לעזוב. אני אשמח לדבר בעוד חודש על העתיד שלי אישית, הפועל חיפה או נבחרת ישראל״.

 

ניר קלינגר במשחק (צילום: ראובן שוורץ)
ניר קלינגר. רוצה לעצור את באר שבע(צילום: ראובן שוורץ)

 

לקראת המשחק אמר המאמן: "יש לנו סגל טוב. חסרים לנו שחקנים, אבל זה לא מה שחשוב. מצפה לנו משחק קשה מאוד. ואנחנו נגיע מוכנים כדי להצליח במשחק הזה", אמר המאמן. "אנחנו רוצים להמשיך להצליח. מה שקרה השבוע בליגת האלופות מוכיח שכל דבר יכול לקרות. זה פליאוף צמוד ואני מקווה שזה יהיה עד הסוף״

 

מאמן האדומים התייחס גם ליכולת הקבוצה בתקופה האחרונה "אנחנו פחות חדים, מגיעים להזדמנויות ולא מנצלים אותן, ובכל זאת אנחנו במקום טוב - מקום שלישי בליגה וגמר גביע. מגיע לשחקנים שלי קרדיט בגלל ההשקעה הגדולה לאורך העונה המדהימה שלהם עד כה".

 

אלון תורג'מן. "אם נהיה ממושמעים ננצח" (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
אלון תורג'מן. "אם נהיה ממושמעים ננצח"(צילום: אלעד גרשגורן)

 

קלינגר דיבר גם על האפשרות שהמגן דור דור מלול ייעדר: "דור נפגע בקרסול מול מכבי נתניה. אנחנו מקויים שיוכל ליטול חלק במשחק, אבל אם הוא לא יהיה כשיר הוא לא יפתח. אנחנו לא רוצים לסכן אותו. נחכה ונראה".

 

החלוץ, אלון תורג'מן אמר: "נגיע לבאר שבע מחרתיים כדי לנצח, באר שבע קבוצה מצוינת, אבל אם נגיע ממושמעים ודרוכים ננצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
ברק בכר
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים