שתף קטע נבחר

הנשיא יכוון אתכם ב-Waze ביום העצמאות

לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל שיתף נשיא המדינה רובי ריבלין פעולה עם חברת Waze, מפעילת אפליקציית הניווט הפופולרית והוא יקליט את קולו להנחיות הניווט

חברת Waze הכינה הפתעה למשתמשים באפליקציית הניווט הפופולרית בעולם ולכבוד יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל שיחול השבוע, וגייסה את נשיא המדינה, רובי ריבלין, על מנת שישמיע את קולו בהנחיות הניווט של האפליקציה.

 

 

הנשיא הקליט את ההנחיות במהלך ביקור במטה החברה בתל אביב, כאשר ערך שם סיור במסגרתו גם הספיק לפגוש את מנכ"ל החברה, נועם ברדין, מנהל הפעילות בישראל, גיא ברקוביץ', והצטלם עם העובדים הצעירים. "מאז שאני נשיא, איני הנהג", אמר ריבלין והוסיף שבמקרה של חפץ על הכביש הוא ירשה לעצמו לפנות הישר לשר התחבורה.

 

הנשיא יחלק לכם הנחיות נהיגה בחג (צילום: ויקטור לוי)
הנשיא יחלק לכם הנחיות נהיגה בחג(צילום: ויקטור לוי)

 

"כל פתרון טכנולוגי שמסייע לאזרחי ישראל לצאת אל הדרכים היפות של ארצנו ולגלות פינות חמד חדשות, משמח אותי", אמר ריבלין. "המיזמים המרגשים ביותר בעיניי הם אלו המפגישים את החדשנות הישראלית פורצת הדרך עם ארצנו הקטנטונת, בה מאחורי כל שביל מסתתר גם סיפור. אני מקווה שנסייע יחד לכל אזרח להגיע אל בילוי העצמאות שלו בשמחה ובעיקר, בזהירות".

 

גיא ברקוביץ׳, מנהל הפעילות ב-Waze אמר: "שמחנו מאוד לארח את כבוד הנשיא לחגוג אתנו ועם המשתמשים שלנו בארץ את החג. נמשיך לעבוד קשה בשבילכם, יום עצמאות שמח".

 

אם תרצו לקבל את הנחיות הניווט מהנשיא, היכנסו להגדרות באפליקציה, ומשם להגדרות קוליות בשפה העברית, שם תוכלו למצוא בין האפשרויות השונות גם את "כבוד הנשיא". ההורדה תתאפשר החל מיום העצמאות, ה-19 באפריל, ולמשך שבוע ימים בלבד.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים