שתף קטע נבחר

ואלוורדה: "זה היה רגע מתאים לקחת סיכון"

מאמן ברצלונה הסביר מדוע הציב הרכב משני בתיקו 2:2 עם סלטה ויגו: "יש לנו גמר גביע בקרוב ויש כמה שחקנים שהופיעו בכמה משחקים רצופים". על שריקות הבוז להמנון הצפויות בשבת: "עדיף לדבר על זה כמה שפחות"

"זה היה רגע מתאים לקחת בו סיכונים, רצינו לנצח ולא לסיים בתיקו ובגלל זה אנחנו לא מרוצים מהתוצאה". כך הסביר ארנסטו ואלוורדה את העובדה שהעלה הרכב משני במשחק בו סיימה ברצלונה בתיקו 2:2 עם סלטה ויגו ונאלצה לדחות את חגיגות האליפות בספרד.

 

 

המאמן הסביר מדוע נתן מנוחה לכמה משחקני ההרכב הקבועים: "יש לנו בקרוב גמר גביע, אנחנו רוצים לשמח את האוהדים ויש כמה שחקנים ששיחקו כמה משחקים ברציפות. היו כמה דקות בהן שיחקנו טוב, אבל גם דקות אחרות בהן איבדנו כדורים בצורה מסוכנת". על כך שלראשונה מזה 16 שנה עלתה בארסה למשחק ללא אף שחקן בית אמר ואלוורדה: "לא חשבתי על זה, אבל בדרך כלל זה נורמלי שאנחנו עולים עם שחקנים שגדלו במאסיה".

 

פאוליניו מאוכזב (צילום: AFP)
פאוליניו מאוכזב(צילום: AFP)

 

ואלוורדה סיכם: "היה משחק מאוד פתוח, בייחוד במחצית הראשונה. יצאנו היטב מאחור והגענו לרחבה שלהם, אבל הם ניצלו כמה איבודי כדור שלנו כדי לצאת למתפרצות ולגרום לנו נזק.

סבלנו אחרי ההרחקה של סרג'י רוברטו ונתקלנו בקשיים. ניסיתי להתגבר על זה באמצעות מערך שכלל שתי שורות של ארבעה שחקנים, אבל לא החזקנו בכדור מלפנים והם הצליחו להשוות".

 

ברצלונה תתמודד בגמר הגביע מול סביליה בשבת הקרובה באצטדיון "וונדה מטרופוליטנו" במדריד. האוהדים הקטאלונים צפויים לשרוק בוז בעת השמעת ההמנון הספרדי וכשואלוורדה נשאל על כך הוא אמר: "תמיד אנחנו מכבדים את ההמנון, עדיף לדבר על זה כמה שפחות. ככל שמדברים על זה יותר זה מבעיר אש וכל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים