שתף קטע נבחר

עכשיו זה רשמי: ב.מ.וו M2 קומפטישן במדי קרב

ימים ספורים לאחר שפרטים ותמונות ראשונים דלפו לרשת, הגרסה המהירה-עוד-יותר למכונית הספורט של ב.מ.וו הוצגה רשמית על-ידי היצרנית. אצלנו עוד השנה

ב.מ.וו חושפת רשמית את ה-M2 קומפטישן, לאחר שתמונות שלה דלפו בתחילת השבוע שעבר לאתר האוסטרלי של היצרנית. לדברי דלק מוטורס, יבואנית המותג לישראל, גרסת הקצה ל-M2 תנחת כאן בסוף השנה הנוכחית.

 

 

בחרטום הקומפטישן ישכון מנוע שמגיע ישירות מ-M4 - שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו, לעומת מגדש בודד ב-M2 הרגילה). ההספק המרבי עומד על 410 כ"ס, 40 כ"ס יותר מה-M2 אבל 21 כ"ס פחות מה-M4. הוא משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת-מצמד.

ב.מ.וו M2 קומפטישן (יצרנית)
(יצרנית)

 

הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש מתבצע תוך 4.2 שניות - עשירית שנייה פחות מ-M2, עשירית יותר מ-M4 - עם התיבה כפולת המצמדים. עם תיבה ידנית יידרשו שתי עשיריות שנייה נוספות (4.4 שניות). המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית או 273 קמ"ש בלעדיה.


ב.מ.וו M2 קומפטישן (יצרנית)
(יצרנית)
 

המשקל העצמי של הקומפטישן גבוה ב-55 ק"ג מהגרסה ה"רגילה", בעיקר כתוצאה משינויי המנוע. בהתאם לייעוד שונתה והוקשחה מערכת המיתלים, וכך גם ההגה, מערכת בקרת היציבות והדיפרנציאל האחורי מוגבל ההחלקה האלקטרוני. גם מערכת הבלימה שודרגה עם דיסקים בקוטר 400 מ"מ וקאליפר בעל שש בוכנות מלפנים (380 מ"מ וארבע בוכנות בדגם הרגיל) ו-380 מ"מ עם קאליפר בעל ארבע בוכנות מאחור (370 מ"מ ושתי בוכנות ב-M2 הרגילה).

ב.מ.וו M2 קומפטישן (יצרנית)
(יצרנית)

 

מבחינת מראה נבדלת הקומפטישן בפגוש קדמי עם פתחי אוורור גדולים יותר האמורים לאפשר זרימת אוויר מוגדלת לאזור המנוע, חישוקי "19 שונים ומראות צד בעיצוב המסורתי של דגמי חטיבת M עם צמד זרועות. השינויים בפנים מסתכמים במושבים שונים עם תוספת תמיכה וצמד מתגי M1 ו-M2 המאפשרים בחירה בכיולים קבועים מראש (על-ידי הנהג) למערכות השונות, וניתנים כך להפעלה סופר-מהירה תוך כדי נהיגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים