שתף קטע נבחר

מהנדס חמאס חוסל במלזיה, נטלי פורטמן מסבירה את הביטול. חדשות השבת

בעזה מאשימים את המוסד בחיסול פאדי אל-בטש, צפון קוריאה הודיעה על הפסקת ניסויי הגרעין ודי ג'יי אביצ'י מת בגיל 28. סיכום הסופ"ש

 

 

 

מהנדס חמאס חוסל במלזיה

שני מתנקשים על אופנוע BMW ירו בקואלה לומפור שבמלזיה 10 כדורים וחיסלו את מהנדס החשמל הפלסטיני פאדי אל-בטש. בחמאס אמרו שהוא אחד מאנשיהם, בג'יהאד האיסלאמי האשימו את המוסד בחיסול. גם אביו בטוח כי ישראל אחראית. פי קורות חייו, עסק אל-בטש בתחומים שיכולים להיות קשורים להתקנת משדרים על מל"טים. במלזיה הודיעו כי הם בודקים אם "סוכנים זרים" מעורבים בחיסול.

 

נטלי פורטמן (צילום: gettyimages)
נטלי פורטמן. הסיבה: נתניהו(צילום: gettyimages)

 

פורטמן: לא רציתי להראות תמיכה בנתניהו

סערת "פרס בראשית": איש העסקים מוריס קהאן החליט שלא להעביר לשחקנית נטלי פורטמן את הפרס שהתכוון להוסיף בסך מיליון דולר, לאחר שהודיעה כי לא תגיע לישראל לקבלת "הנובל היהודי". פורטמן הודיעה כי ביקשה לא להשתתף כדי לא לתמוך בראש הממשלה שהיה אמור לנאום בטקס, והבהירה: "אני לא תומכת בתנועת ה-BDS ולא מאמצת אותה".

 

בליכוד הגיבו הערב: "איזו צביעות. נטלי פורטמן מדברת על דמוקרטיה אבל תמכה בארגון V-15 שניסה במימון ממשלות זרות לשבש בחירות דמוקרטיות בישראל. פורטמן מדברת על זכויות אדם אבל משתתפת בפסטיבלים במדינות שמצנזרות סרטים ושהרקורד שלהם בזכויות אדם רחוק מזה של ישראל. שום תירוץ לא יעזור, פורטמן פשוט מסרבת לקבל את החלטת העם בישראל".

 

 

צפון קוריאה מפסיקה את ניסויי הגרעין

הודעה דרמטית מפיונגיאנג: סוכנות הידיעות הרשמית בצפון קוריאה הודיעה כי המדינה תפסיק את הניסויים הגרעיניים ואת הניסויים בטילים בליסטיים בין-יבשתיים. בנוסף, ייסגר אתר ניסויים גרעיניים בצפון המדינה. טראמפ מיהר לברך: "חדשות טובות מאוד לעולם".

 

 

בן 15 מת מירי צלף בגבול עזה

הנער מוחמד איוב הוא אחד מארבעת הפלסטינים שנהרגו בסוף השבוע בהפגנות השבועיות ליד הגדר. תיעוד מותו של בן ה-15 הוביל לסערה: שליח האו"ם למזרח התיכון האשים ש"ישראל יורה בילדים" והאיחוד האירופי דרש לפתוח בחקירה. אימו אמרה כי הזהירה את בנה לא להגיע לגבול, אבל הוא חמק מהבית ונורה למוות. בצה"ל אמרו כי מותו יתוחקר וציינו כי חמאס משתמש בנערים כמגן אנושי.

 

מתיחות שיא בין ארדן למפכ"ל

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מסרב למנות את מפקד להב 433 לשעבר רוני ריטמן לכל תפקיד ניצב. במשטרה מבקרים את התנהלות ארדן וטוענים כי לאחר החלטת בג"ץ בפרשת ההטרדה המינית ראוי למצוא לריטמן תפקיד אחר. 

 

בן שנתיים טבע למוות בצימר

פרמדיקים שהוזעקו לבריכה ביישוב שדה צבי שבדרום ביצעו בפעוט פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבו אנוש, אך שם נקבע מותו.

 

די ג'יי אביצ'י (gettyimages)
אביצ'י. מת בעומאן(gettyimages)

 

הדי ג'יי אביצ'י מת בגיל 28

גופתו של המוזיקאי השבדי טים ברגלינג נמצאה בעומאן, סיבת המוות עדיין לא ידועה. אלו להיטיו הגדולים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים