שתף קטע נבחר

נערה נדחפה מתחת לגלגלי אוטובוס - וניצלה. צפו

בתיעוד דרמטי נראות שתי נערות הולכות ברחוב בפולין, כשאחת מהן דוחפת קלות את חברתה. החברה נפלה מתחת לגלגלי אוטובוס - ויצאה ללא פגע

 

 

יצאה בנס: בתיעוד דרמטי שנתפס במצלמת אבטחה נראות שתי נערות הולכות על המדרכה בעיר קטנה בדרום פולין, כשאחת הבנות דוחפת קלות את חברתה. החברה מועדת ונופלת לכביש - ובדיוק באותו הרגע עובר אוטובוס. הנערה נראית נופלת מתחת לגלגלים האחוריים של האוטובוס, ונראה כי ראשה היה במרחק סנטימיטרים ספורים בלבד מהגלגלים.

 

לאחר התקרית המבהילה הנערה קמה במהירות על רגליה כשהיא נראית בריאה ושלמה, וממשיכה ללכת לצד חברתה - שנבהלת וממהרת לחבק אותה. בתיעוד נראה נהג מכונית פרטית עוצר מאחורי הבנות, יוצא מרכבו ובודק את הנערה. גורם ביטחוני בעיר מסר כי הנהג הזעיק כוחות רפואה ומשטרה.

בחורה דוחפת את חברתה לכביש בפולין ()

בחורה דוחפת את חברתה לכביש בפולין ()

בחורה דוחפת את חברתה לכביש בפולין ()

כלי תקשורת בפולין דיווחו כי השתיים, בנות 17, צחקו ונהנו יחד לפני התקרית, והדחיפה נעשתה "בצחוק". דובר מטעם המשטרה בעיר מסר כי הנערה שנפלה יצאה מהתקרית עם חבלות קטנות בלבד.

 

ברויטרס דווח כי בתיעוד נוסף שצולם לפני האירוע, נראות השתיים מטיילות ודוחפות אחת השנייה.

 

החברה הדוחפת ספגה קנס בגובה 70 אירו, אך מפקד המשטרה ביטל את הקנס ופועל להשגת עונש חמור יותר לנערה. דווח כי היא עלולה לעמוד מול כתב אישום בגין חשיפת חברתה לסכנת מוות, ואם תורשע היא עלולה לקבל עונש של עד שנת מאסר. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים