שתף קטע נבחר

יורגן קלופ: "שמחתי שרומא העיפו את ברצלונה"

מאמן ליברפול במסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר ליגת האלופות נגד רומא (שלישי, 21:45): "לא האמנתי לתוצאה הזו, גם אנחנו הפתענו את מנצ'סטר סיטי". הנדרסון: "מסתדרים בלי קוטיניו"

ליברפול תפגוש מחר (שלישי, 21:45) את רומא באנפילד למשחק הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר ליגת האלופות. מאמן המרסיסיידרס, יורגן קלופ, לא הסתיר את ההתרגשות מהמשחק: "נקווה שההתרגשות תעזור לנו לנצח. ניתן את כל מה שיש לנו. האוהדים ייתנו לנו דחיפה אדירה".

 

על היריבה: "כשאמרו לי שרומא הדיחה את ברצלונה שמחתי מאוד. לא האמנתי שזה יכול לקרות. שתי הקבוצות עשו דבר דומה והדיחו קבוצות עדיפות, אנחנו הדחנו את מנצ'סטר סיטי".

 

יורגן קלופ (צילום: EPA)
יורגן קלופ. לא ויתר על בדיחת קרש(צילום: EPA)

ג'ורדן הנדרסון (צילום: AP)
ג'ורדן הנדרסון מחויך(צילום: AP)

 

על כך שמוחמד סלאח יפגוש את האקסית שלו: "זה לא ישפיע עליו במיוחד, זה דבר רגיל ששחקנים עוברים מקבוצה לקבוצה, אני רוצה לברך אותו על זכייתו בתואר שחקן העונה באנגליה, הוא עשה דבר מדהים". הגרמני כרגיל התבדח: "לא חושב שאעבוד אי פעם במועדון איטלקי, אני מזמין במסעדות רק ספגטי ואני לא חושב שהם יאהבו את זה".

 

"אני חושב שרומא התאוששה יפה מעזיבת סלאח, גם אנחנו המשכנו כרגיל אחרי עזיבתו של קוטיניו לברצלונה", אמר הגרמני. קשר הקבוצה, ג'ורדן הנדרסון, הוסיף בעניין: "אנחנו מסתדרים טוב בלי קוטיניו, חוליית ההתקפה שלנו פשוט מצוינת. אני מקווה שנוכל לעבור את רומא". הנדרסון החמיא למאמן שלו: "קלופ מדהים, השתפרתי המון תחתיו ואני מאושר שהוא כאן".

 

פרנצ'סקו טוטי, שמכהן כיום כחבר הנהלה ברומא, אמר לקראת המשחק: "כשאני חושב על ליברפול, אני חושב על מועדון גדול וקהל נפלא". סטיבן ג'רארד, שחקנה האגדי של הקבוצה האנגלית, אמר: "ליברפול תצטרך להכתיב את קצב המשחק המהיר שלה כדי לנצח, רומא תבוא להאט את המשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
שחקני ליברפול
צילום: רויטרס
מומלצים