שתף קטע נבחר

לפני הטיסה: התיק שנגנב מהתיירת ביפו הוחזר בנתב"ג

אלמונים גנבו תיק מתיירת הונגרייה בחוף הים ביפו כמה שעות לפני טיסתה חזרה לארצה. שוטרי מרחב יפתח איתרו את התיק עם המסמכים אך ללא הכסף המזומן שנגנב מתוכו - והשיבו אותו לתיירת בנמל התעופה בן גוריון

 

תיירת הונגריה יפו ()
התיירת עם התיק שהוחזר

תיירת מהונגריה נפלה בצהריים (יום ב') קורבן לגניבת תיקה בחוף הים ביפו. התיק שהכיל כסף מזומן ומסמכים, אותר על ידי שוטרי מרחב יפתח והוחזר לתיירת כמה שעות לפני טיסתה חזרה לארצה.

 

לפני הטיסה הגיעה התיירת לחוף הים, ובשלב מסוים הבחינה בשני בחורים כהי עור נמלטים מהמקום עם תיקה. התיק הכיל דרכון, כרטיס טיסה, 1,740 דולר, 50 שקל ו-50 אירו.

 

התיירת מיהרה להתלונן בתחנת המשטרה, ומאחר שטיסתה נקבעה למחר בבוקר - היא נלקחה עם ניידת סיור של משטרת יפו לשגרירות הונגריה בתל אביב לצורך הנפקת דרכון חדש. במקביל מסרו עדי ראייה תיאור של החשודים בגניבה, שטרם נעצרו.

 

כעבור כמה שעות הצליח צוות סיור יפו לאתר את התיק של התיירת. הכסף לא נמצא, אולם המסמכים ובכללם הדרכון וכרטיס הטיסה הושארו בתיק.

 

מש"ק תיירות יפו הצליח ליצור קשר עם התיירת שנשאה טלפון נייד עם קו לחו"ל, והבין שהיא נמצאת בתחנת הרכבת ארלוזורוב בתל אביב בעת המתנה לנסיעה לנמל התעופה בן גוריון. בעקבות כך הגיעו השוטרים לשדה ומסרו לתיירת את התיק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים