שתף קטע נבחר

בדקה ה-90: 2:2 להפועל חיפה מול מכבי תל אביב

האדומים שוב עקצו ברגע האחרון וצמד מאוחר של בן בסט (87, 90+3) החזיר אותם מפיגור 2:0 לשיוויון והעניק להם נקודה חשובה במאבק על מקום באירופה. קרויף התפרץ על טיבי במהלך המשחק


 

מכבי תל אביב החמיצה הערב (ראשון) הזדמנות לברוח במקום השלישי ולהבטיח כמעט סופית מקום באירופה בעונה הבאה, אבל לעדן בן בסט והפועל חיפה היו תכניות אחרות.

 

 לטבלת ליגת העל

 

החלוץ כבש צמד גדול (הראשון בדקה ה-87 והשני עמוק בתוספת הזמן), והחזיר את הפועל חיפה מהקבר אחרי שנקלעה לפיגור 2:0 במהלך המחצית השנייה. זה היה תיקון מושלם עבורו לשער העצמי שכבש החלוץ בדקה דומה מול באר שבע ועלה לקבוצה בניצחון. בין שני שערי הקאמבק הורחק ארון שוינפלד אחרי עבירה גסה ביותר על גבריאל תאמאש.

 

הפועל חיפה חוגגת (צילום: ראובן כהן)
הפועל חיפה חוגגת(צילום: ראובן כהן)

המהומה סביב האדום של שוינפלד (צילום: ראובן כהן)
המהומה סביב האדום של שוינפלד(צילום: ראובן כהן)

דור מיכה מול עדן בן בסט (צילום: גיל נחושתן)
עדן בן בסט מול דור מיכה(צילום: גיל נחושתן)

 

אחרי מחצית ראשונה חלשה, מכבי עלתה באנרגיות גבוהות למחצית השנייה והשיגה שער מהיר מפנדל של אצילי (46). חיפה ניסתה לחזור אבל הפקירה את ההגנה וספגה בדקה ה-81 את השני מרגלי בלקמן, במה שנראה היה באותו שלב כסוף הסיפור.

 

הצמד המאוחר של בן בסט שוב שלח את הצהובים מאוכזבים הביתה. מי שנראה היה עצבני מתמיד הערב היה ג'ורדי קרויף, שבמהלך המשחק התעמת עם איתן טיבי.

 

גילי ורמוט מול ז'אן סילבן באבין (צילום: גיל נחושתן)
כובש הצמד בן בסט מול ז'אן סילבן באבין(צילום: גיל נחושתן)

 

אוהדי הפועל חיפה (צילום: גיל נחושתן)
אוהדי הפועל חיפה חוגגים(צילום: גיל נחושתן)

 

המאמן התפרץ על הבלם שלדעתו התמהמה יותר מדי לפני שנכנס כמחליף, כאשר ז'אן סילבן באבין הפצוע ביקש במשך דקות ארוכות להתחלף. קרויף חטף מטיבי את החולצה והשליך אותה בכעס על הרצפה, תוך שהוא צועק על טיבי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
עדן בן בסט חוגג
צילום: ראובן כהן
מומלצים