שתף קטע נבחר

עימות חריף בין ג'ורדי קרויף לאיתן טיבי

מאמן מכבי תל אביב התפרץ על הבלם במהלך ה-1:1 מול הפועל חיפה בטענה שהתארגן לאט מדי לטענתו כשנקרא להיכנס כמחליף. עימות בסיום גם בין מאמן הכושר של הצהובים חואן טוריחו לניר קלינגר, שזעם: "הבנתי את הקללות כי אני רואה סדרה בספרדית, מה שהוא אמר לי היה נורא ואיום"

עימות יוצא דופן התרחש על ספסל מכבי תל אביב הערב (א') במהלך ה-1:1 הדרמטי מול הפועל חיפה. במצב של 0:1 לצהובים התפרץ ג'ורדי קרויף לעבר איתן טיבי.

 

העימות החל כאשר המאמן פנה לבלם הוותיק והורה לו להיכנס במהרה. טיבי לקח את חולצתו והחל להתארגן, ואז קרויף גער בו להזדרז, חטף ממנו את החולצה בכוח וזרק אותה.

 

המהומה סביב האדום של שוינפלד (צילום: ראובן כהן)
המהומה סביב האדום של שוינפלד(צילום: ראובן כהן)

 

גם בעמדת החילופים עצמה, מיד לאחר השער של ניק בלקמן, קרויף פנה אל טיבי ובעצבים משך בחולצתו. הסיבה העיקרית לכעס של המאמן הייתה העובדה שז'אן סילבן באבין התלונן על פציעה וביקש להתחלף במשך כמה דקות.

 

בסיום, קרויף מתח ביקורת על שחקניו על עוד אובדן נקודות בתוספת הזמן. על האירוע עם טיבי הוא אמר: "אני מצפה ששחקנים על הספסל יהיו מוכנים מהר מאוד להיכנס, במיוחד כשיש שחקן פצוע. ציפיתי שהוא יהיה מוכן מהר יותר ממה שהוא היה. הסתובבתי אחורה 3-4 פעמים כדי להגיד לו לבוא, אבל עבורי זה הדבר הכי פחות חשוב במשחק".

 

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר התייחס לעימות בסיום המשחק עם מאמן הכושר של מכבי תל אביב חואן טוריחו, שלטענתו קילל אותו: "שלא יטיפו לנו במדינה שלנו איך להתנהג. חגגתי אחרי ה-2:2, מותר לי, זה לגיטימי, ואז קם אליי מישהו ממכבי תל אביב וקילל אותי. הבנתי את הקללות כי אני רואה סדרה בספרדית, הבנתי את כל מה שהוא אמר לי וזה היה נורא ואיום. כדאי שהוא יישב בשקט וייכנס לפינה שלו על הספסל".

 

עדן בן בסט חוגג (צילום: ראובן כהן)
עדן בן בסט חוגג(צילום: ראובן כהן)

 

המאמן החמיא, כמובן, לקאמבק של קבוצתו: "זה חותמת לאופי של הקבוצה שלי. זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל עם פינאלה כזה, ושחקנים שמאמינים עד הרגע האחרון, אתה הולך הביתה בהרגשה טובה. אנחנו מוסיפים המון צבע לליגה, וגם אני".

 

כובש שני השערים עדן בן בסט: "אני שמח שבסופו של דבר הוצאנו תיקו מהמשחק הזה. זה שיקף את המשחק. מי שיגיד שהוא לא חושב על הגביע - משקר, אבל אנחנו כמקצוענים צריכים להתייחס רק למשחק הקרוב, וזה מה שאנחנו עושים. ניר ויואב שומרים אותנו על הקרקע. בשבוע הבא נצטרך לקחת שלוש נקודות ולהבטיח את המקום באירופה דרך הליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים