שתף קטע נבחר

האם יש פתרון לחולי הדיכאון סרבני התרופות?

כ-35% מהישראלים נוטלים גלולות הרגעה ותרופות נגד דיכאון. המחיר - התמכרות ותופעות לוואי הכוללות פגיעה בתפקוד המיני והשמנה. מצד שני, החשש מתופעות הלוואי גורם לכך שיותר משליש מהישראלים הסובלים מדיכאון, מסרבים לקחת תרופות ואינם מטופלים. האם ניתן להשתחרר מהמלכוד? נא להכיר: "ספרוקס" – המרגיע הטבעי החדש של ישראל

המצב הכלכלי, האיומים הביטחוניים, אי היציבות הפוליטית, העומס בכבישים, או סתם קונפליקט מתמשך בבית או בעבודה. למי שחי בישראל לא חסרות סיבות לסבול ממתח, לחץ, דכדוך, ירידה במצבי הרוח ועוד. עד היום, מי שלא היה מוכן לפנות לטיפול תרופתי, העדיף לנסות להתגבר בעצמו. לפעמים זה הצליח. אולם האמת המצערת היא שללא טיפול הולם ומעקב רפואי המצב רק עלול להחמיר. בנוסף, חלק גדול מהחולים שמקבלים טיפול תרופתי, מדווחים על שלל תופעות לוואי הגורמות לרבים מהחולים להפסיק את הטיפול: השמנה, פגיעה בתפקוד המיני וחשש להתמכרות. לא פשוט.

 

נתון נוסף: על פי מחקרים, כ-30% מהחולים המאובחנים כסובלים מדיכאון, אינם מוכנים להשתמש בתרופות ומעדיפים תכשירים ממקור צמחי ("טבעי").

 

החדשות הטובות - היום יש אופציה חדשה. SAFFROX, תוסף תזונה ישראלי של חברת "נוה פארמה", החתומה על הפורמולה המיתולוגית של תוסף המגנזיום "מגנוקס", נחשף לאחרונה בתערוכה הבינלאומית לתוספי תזונה VITAFOODS בז'נבה. "ספרוקס" - תוסף תזונה לשיפור מצב הרוח, השינה ואיכות החיים. התוסף החדש כבר רושם מהפכה: הוא מאפשר מהיום פתרון 100% טבעי למי שנמנע מטיפול מסורתי במצבי מתח, דכדוך ומצב רוח ירוד - ללא מרשם .

  (צילום: יח

החשיבות של "ספרוקס" עולה על רקע מחקר חדש שפורסם בפברואר בעיתון החשוב - Lancet Psychiatry. המחקר מגלה כי אנשים עם דיכאון הנמשך על פני שנים ואינו מטופל, חווים שינויים שליליים משמעותיים במוח ושיעורים גבוהים של דלקתיות במוח. הדמיה באמצעות סריקות CT מוח מרמזת על התפתחות מחלת מוח ניוונית - אלצהיימר או פרקינסון. "ספרוקס" מהווה חלופה חיונית לחולים אלו.

 

נחדד את הבשורה הגדולה: SAFFROX מציע נוסחה חדשנית המאפשרת ליותר ויותר אנשים שסובלים מתופעות לוואי של תרופות נגד דיכאון, או שסובלים מדיכאון ולא מעוניינים ליטול תרופות, ליטול SAFFROX אחד ביום ולהחזיר את החיוך.

 

המהפכה הטבעית של ספרוקס

"ספרוקס" מבוסס על שילוב פטנטי בין זעפרן (מיצוי) פטנטי ומבוקר, נגזרת ייחודית של חומצה פולית מחוזרת, מגנוקס (מגנזיום פטנטי ופוטנטי) וויטמיני B. על-פי מחקרים קליניים, הזעפרן, המכיל שני מרכיבים ייחודיים (קורצין וספרונאל), מאפשר שיפור מצבי דיכאון קליני מתון עד בינוני וכן דיכאון תת-קליני, והינו בעל אפקט מרגיע ומשפר מצב רוח. הזעפרן הוכח קלינית ככזה בסדרה ארוכה של מחקרים ופרסומים, מטעם מרכזים רפואיים ברחבי העולם.

 

הרוקח (B-Pharm) ניצן פרימור, העומד בראש "נוה פארמה", מבהיר: "מחקרים רבים מגלים כי יעילותו של הזעפרן לטיפול במצבי דכאון קליני מתון עד בינוני, דומה לזו של פתרונות מסורתיים, רק שבניגוד אליהם, ואלה חדשות טובות של ממש, הוא לא פוגע באיכות השינה, ביכולת הריכוז או במערכת הלב וכלי הדם ומסוגל לשפר את התפקוד המיני בחולים שמטופלים בתרופות".

 

נציין כי מחקרים מראים כי הזעפרן ושאר מרכיבי הספרוקס, אינם גורמים להתמכרות ומאפיינים במיעוט תופעות לוואי, ולכן הינו מתאים לטיפול במצבי דכאון קליני קל עד בינוני, דכדוך ואי שקט.

 

רכיב חיוני נוסף הוא L-Methylfolate שהוא הנגזרת הפעילה של חומצה פולית, החיונית ליצירת המוליכים העצביים ( נוירוטרנסמיטורים) סרוטונין, נוראדרנאלין ודופאמין (המשפיעים על איזון מצב הרוח שלנו). L-Methylfolate הנחשבת למילה הבאה בתחום הפסיכיאטריה. מסתבר שבקרב 60% מהאוכלוסייה יכולת הייצור של הפולאט שהוא בעצם החומר הפעיל מהחומצה הפולית בגוף, לקויה, עובדה הגורמת לירידה בייצור הסרוטונין והמוליכים העצביים האחרים, והיא שמובילה לדיכאון קליני. כאשר הפולאט משולב בנוסחה של ספרוקס הוא פועל בסינרגיה עם מיצוי הזעפרן הפטנטי והתוצאה - שיפור במצב הרוח. בנוסף, מכילה הנוסחה גם את ה- MAGNOX – רכיב מגנזיום פטנטי המשפר את היכולת האנרגטית, כורכומין וויטמיני B6 ו-B12 הנחשבים כבעלי השפעה מרגיעה.

 

אפקטיביות בכל מצב

"אני נוטל ספרוקס כבר כחודש. כבר בסוף השבוע הראשון חזרתי לשינה נורמלית ומלאה. אני נרדם חצי שעה לאחר נטילת הכמוסה ולא מתעורר באמצע הלילה, כמו עם כדורי השינה שבהם השתמשתי קודם. בבוקר אני רענן, צלול ולא ישנוני. הרבה יותר קל לי לעבור במשך היום מצבים שהיו מכניסים אותי ללחץ ומתח". כך מתאר אלכס מור, בן 65, מתל אביב, את הניסיון האישי שלו עם התוסף הטבעי.

  

תוסף תזונה (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

והוא לא היחיד ש'ספרוקס' החזיר לו את החיוך לפנים. אז אם אתם מאובחנים כסובלים מדיכאון או מלחץ, אתם יכולים להירגע. הנוסחה הייחודית של ספרוקס כוללת רכיבים טבעיים והשימוש בו מלווה בבטיחות רבה עם מיעוט של תופעות לוואי. אם התגברתם על החשש ואתם מטופלים בתרופות מרשם, וסובלים מתופעות הלוואי, אולי הגיע הזמן שתנסו להוסיף לתרופות את SAFFROX שמסייע בנטרול תופעות הלוואי. ספרוקס נמכר ללא מרשם רופא.

 

מה קדם למה? נדודי שינה או דיכאון?

מצד אחד, חוסר שינה גורם לדיכאון. מצד שני, דיכאון מדיר שינה. גם כאן "ספרוקס" עשוי לסייע. שינה עמוקה ואיכותית הינה חיונית לתפקוד תקין ומיטבי לאורך כל היום. נראה כי בזכות תכונותיו המיוחדות, הזעפרן, המרכיב העיקרי ב"ספרוקס", מסייע להרגעת הגוף ולשינה עמוקה. אחד המרכיבים הפעילים העיקריים של זעפרן Crocin, הראה במחקר קליני השפעה חיובית על שיפור איכות השינה.

 

"ספרוקס" הינו תוסף תזונה המבוסס על תמצית ייחודית של תבליני זעפרן. בנוסף לתמצית הזעפרן הייחודית, "ספרוקס" מכיל גם מגנזיום (MAGNOX ) וויטמין B6. בעוד המגנזיום מסייע להרפיית השרירים, ויטמין B6 נחשב מרגיע טבעי.

 

ישראל חוזרת לחייך עם ספרוקס

הנוסחה הייחודית שפותחה על ידי המומחים של חברת "נוה-פארמה", החתומים על תוסף המגנזיום "מגנוקס", כוללת, כאמור, רכיבים טבעיים, ומתאימה לטיפול במגוון מצבים. לאחרונה הושק SAFFROX בישראל והוא כבר משווק בבתי מרקחת, רשתות הפארמה ובתי טבע.

 

מדד הביטחון: איך תדעו שאתם לוקחים את הפורמולה הנכונה?

 כדי להיות בטוחים כי מדובר בפתרון טבעי וסינרגי שעובד ביעילות ועם מיעוט תופעות לוואי, וודאו שהוא מכיל:

 

זעפרן פטנטי (® affron)- הוכח מחקרית כבעל יכולת לטיפול בדיכאון קל עד מתון

כורכום - ידוע כבעל יכולת לשיפור מצבי רוח

פולט - חומצה פולית L-Methylfolate - מקלה על תסמיני דיכאון

MAGNOX – רכיב מגנזיום פטנטי ופוטנטי, לשיפור היכולת האנרגטית

ויטמיני B12 ו-B6 – בעלי השפעה מרגיעה מוכחת

 

SAFFROX הוא השילוב היחידי עם הפורמולה הסינרגית הזו. רק הנוסחה הסינרגית של ספרוקס מאפשרת חלופה יעילה ובטוחה.

 

סולם SAFFROX

בחן את עצמך: מה מצב הרוח שלך?

 

מצב רוח ירוד

אי שקט ועצבנות

שינויים בתיאבון

קשיים בריכוז

הפרעות בשינה

עייפות

פסימיות

מתח

דיכאון לאחר לידה

ירידה בתשוקה המינית

 

התוצאה האישית שלך:

 

תסמין 1– בסך הכול בסדר

2 תסמינים- בגבולות הסביר

3 תסמינים – ירוד

4 תסמינים - דכדוך

5 תסמינים ומעלה – מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי

  

להשיג‭ ‬בבתי‭ ‬מרקחת‭, ‬רשתות‭ ‬הפארמה‭ ‬ובתי‭ ‬טבע

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

לייעוץ: 1700-503-503

 

המהפכה כבר כאן. ואתם מוזמנים להצטרף אליה, עם חיוך כמובן.

 

*הערה: ספרוקס הינו תוסף תזונה ללא התוויה רפואית

 

בכל מקרה, בטיפול בסימני דכאון קליני וחרדה, יש להתייעץ בייעוץ רפואי מתאים.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: 123RF
ספרוקס תוכן פרסומי
צילום: 123RF
מומלצים