שתף קטע נבחר

דיווח: ז'ליקו בובאץ' ימונה למאמן ארסנל

עוזרו לשעבר של יורגן קלופ בליברפול, שעזב את התפקיד ביום שני מסיבות אישיות, ייקח את הג'וב על פי התקשורת הבוסנית. עבד יחד עם הגרמני ב-17 השנים האחרונות

עוד שם התווסף לבורסת השמות לתפקיד המאמן הבא של ארסנל - ז'ליקו בובאץ' הבוסני (57). אם השם הזה לא מוכר לכם, אל תרגישו מוזר. מדובר בעוזרו של יורגן קלופ ב-17 השנים האחרונות, וזה שנחשב למוח מאחורי הטקטיקה של המאמן הגרמני.

 

על הדיווח אחראי האתר הבוסני Pravda BL, שהיה גם זה שדיווח ראשון על המעבר של בובאץ' מדורטמונד לליברפול ב-2015. "הכל סגור עם ארנסל, בקיץ תצא ההודעה", נכתב באתר.

 

יורגן קלופ וז'ליקו זובאץ' (צילום: gettyimages)
בובאץ' עם קלופ(צילום: gettyimages)

 

כזכור, אתמול (שני), יומיים בלבד לפני גומלין חצי גמר ליגת האלופות מול רומא (2:5), נודע כי בובאץ' עוזב את תפקידו בליברפול בעקבות נתק עם קלופ, אך בהמשך נטען בדיווחים כי מדובר בסיבות אישיות.

 

בובאץ' וקלופ הכירו באמצע שנות ה-90 כששניהם שיחקו יחד במיינץ. הם חזרו לשתף פעולה ב-2001 כשהגרמני מינה את הבוסני לעוזרו באותה מיינץ. משם השניים עברו לבורוסיה דורטמונד. עוד נכתב בדיווח באתר הבוסני כי בובאץ' רוצה לצאת מהצל הגדול של קלופ ולהתחיל בדרך חדשה.

 

יורגן קלופ וז'ליקו זובאץ' (צילום: gettyimages)
רוצה לצאת מהצל של קלופ(צילום: gettyimages)

 

בובאץ' הוא ממש לא היחיד שהוזכר בתקופה האחרונה כמועמד לרשת את ארסן ונגר בארסנל. שמות נוספים שהוזכרו הם של מסימיליאנו אלגרי, לואיס אנריקה, קרלו אנצ'לוטי ופטריק ויירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
ז'ליקו בובאץ' ויורגן קלופ
צילום: gettyimages
מומלצים