שתף קטע נבחר

פרד רוטן יישאר במכבי חיפה במקביל לתפקיד בטוונטה

הזוי: המאמן ההולנדי ימשיך עונה נוספת בירוקים, אך יתפקד בו זמנית כיועץ מקצועי לקבוצה שרצתה אותו כמאמן. מחיפה מסרו: "אנחנו לא מכירים ולא אחראים על פרסומים בהולנד". בוזגלו יקבל הצעה לחוזה נמוך שיותנה בכשירותו

פרד רוטן יישאר בתפקידו כמאמן מכבי חיפה גם בעונה הבאה, אבל לפחות לפי מה שטוענים בטוונטה, הוא צפוי לקבל תפקיד מקביל, אם כי קטן הרבה יותר - גם אצלה, דבר נדיר בכדורגל העולמי. כזכור, הקבוצה ההולנדית ניסתה בשבועות האחרונים לשכנע את המאמן להצטרף אליה. 

 

רוטן, כך לפי גורם בכיר בטוונטה, כבר הודיע שיישאר בחיפה, אבל במקביל יהיה יועץ מקצועי להנהלת הקבוצה ההולנדית, תפקיד שיבצע "בשלט רחוק" מישראל ובמסגרתו יגיע לפגישות בהולנד 5-6 פעמים בשנה. בשבועות האחרונים ביקרו נציגים של טוונטה את רוטן בישראל והצליחו לשכנע אותה לקבל עליו את המשימה.

 

פרד רוטן במשחק (צילום: גיל נחושתן)
פרד רוטן(צילום: גיל נחושתן)

 

העיתון "טובאנטיה", שיוצא בעיר אנסחדה בה משחקת טוונטה, פרסם הבוקר לראשונה את האפשרות שרוטן יהיה חלק מהניהול המקצועי של טוונטה בעונה הבאה למרות שיישאר במכבי חיפה. רוטן עצמו סירב להגיב לידיעה. ממכבי חיפה מסרו: "לא מכירים ולא אחראים על פרסומים בהולנד".

 

לבוזגלו יוצע חוזה נמוך שיותנה בכשירותו

אביו של מאור בוזגלו, יעקב נפגש עם ראשי מכבי חיפה לפגישה ראשונית בנוגע לחוזה חדש בקבוצה. הקשר הפצוע ואביו ממתינים להצעה רשמית של הירוקים. ההערכה היא שיקבל הצעה נמוכה בהרבה ממה שהיה לו לפני שנפצע, והירוקים צפויים להכניס סעיף מיוחד בנוגע לכשירותו.

 

בוזגלו ומשפחתו מעריכים מאוד את התמיכה של חיפה בו במהלך הניתוח שעבר ותקופת ההחלמה עד כה, כאשר למרות שמאור לא החזיק בחוזה הירוקים סייעו לו במהלך כל התקופה.

 

מאור בוזגלו  (אורן אהרוני) (אורן אהרוני)
מאור בוזגלו (אורן אהרוני)

 

איתי מרדכי ואורי גוטמן הרצו בשווייץ

עוזר מאמן מכבי חיפה, איתי מרדכי, ועוזר מאמן בני יהודה, אורי גוטמן, העבירו הרצאה במשרדי אופ"א בשווייץ מול מאמנים המשתתפים בקורסי פרו במדינות שונות באירופה, כולל מאמנים ישראלים. השניים נבחרו לייצג את קורס הפרו הישראלי בהרצאה תחת הכותרת "משחק הלחץ וההשתחררות ממנו, בהתאם לשיטות המשחק בכדורגל המודרני".

 

אורי גוטמן, איתי מרדכי וגוסטבו בוקולי בשווייץ (צילום: פרטי)
אורי גוטמן, איתי מרדכי וגוסטבו בוקולי בשווייץ(צילום: פרטי)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מאור בוזגלו
צילום: עוז מועלם
מומלצים