שתף קטע נבחר

סכנין לנתניהו: "הסר את הפוסט השגוי והמטעה"

הנהלת המועדון שלחה מכתב לראש הממשלה בעקבות הפוסט בו גינה את אוהדיה על התנהגותם בעת דקת הדומיה לזכר הנספים באסון השיטפון בערבה: "אנו מאמינים שכבודך יתנסח בפוסט שיתקן את המעוות"

בבני סכנין הבטיחו שלא לעבור לסדר היום בכל הקשור ל"עליהום", כפי שהגדירו ראשי המועדון את הנעשה סביב הקבוצה בעקבות אירועי דקת הדומיה לזכר נספי אסון הערבה. בקבוצה זועמים על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שמיהר לפרסם פוסט חריף בדף הפייסבוק שלו, בו הוא גינה את האוהדים בעקבות הידיעות שפורסמו על שריקות בוז שנשמעו, כביכול, לפני שריקת הפתיחה במשחק נגד הפועל רעננה.

 

בשל כך, ובהמשך לפרסום ב-ynet ספורט לפיו ראשי המועדון ידרשו את התנצלותו של נתניהו "באותו אופן בו השתלח במועדון" נשלח אמש (ג') מכתב במייל לראש הממשלה מטעם המועדון. בין היתר נכתב: "מר בנימין נתניהו הנכבד, שלום רב. הנדון - הפוסט שלך בעניין איחוד בני סכנין. הובהר, הוברר והוכח באופן מוחלט ומעל כל ספק שהקהל בדוחא התנהל ללא שום רבב בעת ובזמן ההכרזה על דקת הדומייה לזכר הנספים בשיטפון בדרום. אי לכך, ולמען ההגינות כלפי הקהל הרחב של בני סכנין, ולמען הכבוד לרגשות משפחות הנספים, הננו פונים לכבודך ומבקשים ממך להסיר מעל עמוד הפייסבוק שלך את הפוסט השגוי והמטעה".

 

הפוסט של בנימין נתניהו (צילום: מתוך פייסבוק)
הפוסט של בנימין נתניהו(צילום: מתוך פייסבוק)

 

עוד נכתב :“אנו מאמינים שכבודך יתנסח בפוסט אחר אשר יתקן את המעוות ויביע כבוד לכל בעלי העניין". בנוסף צורף מכתב מהמנהלת, בו נכתב בין היתר: "נערכו בדיקות מקיפות

בעניין והתברר כי האוהדים במגרש כיבדו את דקת הדומיה, למעט קבוצה קטנה של ילדי בית ספר, אשר עקב חוסר הבנה לא עמדה לזכר הנספים, אך וודאי שלא התפרעה או פצחה בקריאות כשלהן".

 

בסכנין הבהירו היום (ד') כי ראש הממשלה טרם הגיב למכתב, ובמקביל ממתינים לתגובתו לפי שיחלו בהליכים משפטיים מולו.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים