שתף קטע נבחר

יהיה לוהט: הסרטים הגדולים של קיץ 2018

שובה של המשפחה עם כוחות-העל, סנדרה בולוק בעיבוד נשי ל"אושן 8", "דדפול 2" מגיע למסך וספין-אוף על מעלליו של האן סולו עם אמיליה קלארק ועוד חברים מהוליווד. הסרטים השווים של הקיץ הקרוב

הקיץ הקרוב הולך להיות עמוס בבלוקבאסטרים ענקיים. מלבד "הנוקמים: מלחמת האינסוף" שכבר הצליח להתברג למקום הראשון עם הפתיחה הכי טובה לסרט בהיסטוריה, יתחרו על תשומת לב הצופים גם "דדפול 2", עוד סרט בפרנצ'ייס "מלחמת הכוכבים", עיבוד נשי ל"אושן 8" וסרטי ההמשך ל"משפחת סופר-על" ו"עולם היורה". קיץ 2017 היה אחד הקיצים הכי חלשים בקולנוע מבחינת ההכנסות (אפילו שיצאו בו להיטים גדולים כמו "שומרי הגלקסיה חלק 2" ו"-וונדר וומן"), האם הדבר יחזור על עצמו גם בקיץ הנוכחי? בינתיים התחלנו ברגל ימין.

 

סרטי קיץ 2018 ()
כמו כן, הקיץ של גיבורי העל האדומים.

 

"דדפול 2"

גיבור העל עם הפה הכי גדול וחשבון הטוויטר הכי פעיל חוזר למסכינו בעוד שבועיים, וכל שנותר לנו הוא לקוות שאם מלחמה תפרוץ הקיץ, זה יהיה אחרי הבכורה. הסרט ימשיך את עלילות וייד וילסון (ריאן ריינולס) שמנסה לגייס חבורת "נוקמים" משלו (כוח אקס). לראשונה גם נראה את קייבל, מוטנט מוכר מחוברות הקומיקס של "אקס-מן", שיחזור מהעתיד ויגולם על ידי ג'וש ברולין (תאנוס מ"הנוקמים: מלחמת האינסוף"). לפי כל הטיזרים והטריילרים ששוחררו עד כה, יהיה מצחיק. 

 

"דדפול 2" ייצא לאקרנים ב-17 במאי.

 

"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים"

"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" שיצא ב-2016 היה סיפור הצלחה, וסביר להניח שעתיד דומה מצפה ל"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים". הסרט, שאינו חלק מטרילוגיית "מלחמת הכוכבים" המחודשת שיצאה בדצמבר האחרון, הוא ספין-אוף שמגולל את סיפורו של האן סולו הרבה לפני שפגש את הנסיכה ליאה ונקלע איתה להרפתקאות ברחבי הגלקסיה הרחוקה-רחוקה. 

 

לנעלי הריסון פורד נכנס אלדן ארנרייך ולצידו מככבים כמה מן השמות הכי לוהטים בהוליווד, אמיליה קלארק ("משחקי הכס") ודונלד גלובר ("אטלנטה") בתור לאנדאו הצעיר. אליהם מצטרפים גם וודי הרלסון ופול בטאני הוותיקים. על הבימוי אמון רון האוורד שהחליף באמצע הצילומים את פיל לורד וכריס מילר. באופן מפתיע הוחלט כי בכורת הסרט תתקיים דווקא בפסטיבל קאן השנה, אולי האנטיתזה הכי גדולה לסרטי הקיץ הגדולים. ומי שלא קופץ לריביירה הצרפתית בשבוע הקרוב, מוזמן להינות מסרטון חביב של דונלד גלובר מציג את המילניום פאלקון, לפני שלאנדו הפסיד אותה להאן סולו במשחק קלפים.  

 

"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" ייצא לאקרנים ב-24 במאי.

 

"אושן 8"

אף אחד לא ביקש עיבוד נשי ל"אושן 11", ובכל זאת, מהטריילרים ששוחררו עד כה אפשר להגיד בזהירות ש"אושן 8" נראה לא רע בכלל. סנדרה בולוק מגלמת את דבי אושן, אסירה משוחררת שמתכננת לשדוד תכשיטי יוקרה בערב הגאלה המסורתי של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, המט גאלה. לצורך כך היא מגייסת שורה של עוזרות, כל אחת בתחום ההתמחות שלה, בגילומן של קייט בלנשט, אן הת'וואי, מינדי קולינג, ריהאנה ועוד.

 

אחרי הכישלון הביקורתי של "מכסחות השדים", יהיה מעניין לראות כיצד יתקבל "אושן 8", והאם יש מקום לגל העיבודים הנשיים שמתוכנן לנו (ספילברג כבר רמז בריאיון שהוא לא שולל לעשות את אינדיאנה ג'ואן, רימייק ל"אינדיאנה ג'ונס").  

 

"אושן 8" ייצא ב-7 ביוני.

 

"עולם היורה: נפילת הממלכה"

ההצלחה המטאורית של "עולם היורה" משנת 2015 הבטיחה סרט נוסף בפרנצ'ייס שקם לתחייה אחרי 25 שנה. שלוש שנים לאחר אירועי "עולם היורה", פארק הדינוזאורים סגור למבקרים והיצורים האימתניים מסתובבים בו חופשי. הר געש שמאיים להתפרץ בפארק, גורם לקלייר דירינג (ברייס דאלאס הווארד) ואוון גריידי (כריס פראט) לשוב אליו ולנסות להציל את הדינוזאורים שנותרו על האי.

 

"עולם היורה: נפילת הממלכה" ייצא ב-7 ביוני.

 

Hereditary

בשנים האחרונות יותר ויותר סרטי אימה זוכים לבאזז חיובי, הן מבחינת ההכנסות שלהם ביחס לתקציבם הדל והן מבחינה ביקורתית, כשחלקם אף נמנים כמועמדים אפשריים לטקס האוסקר. כך היה עם סרט האימה "תברח" של ג'ורדן פיל בשנה שעברה (זוכה פרס התסריט המקורי) ו"מקום שקט" המותחן האפקטיבי של ג'ון קרסינסקי שיצא לפני כחודשיים והפתיע בקופות. אולם אחד הסרטים הכי מדוברים השנה במשבצת זו הוא Hereditary (תורשתי), שהוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדנס האחרון וזכה לתגובות כמו "הסרט הכי מפחיד שיש", לציון מושלם באתר "עגבניות רקובות" ולתחילתו של קמפיין אוסקר לטוני קולט כמועמדת אפשרית לפרס השחקנית. כמו כן, הסרט מופק באולפן A24, שבכל שנה משתחל לאוסקר בהצלחה רבה ("אור ירח", "ליידי בירד").

 

במרכז הסרט משפחת גרהאם, שעם מות הסבתא מתמודדת עם שלל אירועים על-טבעיים. אם המשפחה אלן (טוני קולט) מאבדת שליטה על המציאות, כמו גם הבת שלה, צ'ארלי, שלפי הטריילר ממשיכה את המסורת האהובה של "ילדים הם הדבר המפחיד ביותר בסרטי אימה".    

 

 Hereditary ייצא לאקרנים בארה"ב ב-8 ביוני.

 

"משפחת סופר-על 2"

"משפחת סופר-על" (2004) נחשב בקלות לאחד הסרטים הכי טובים של פיקסאר, אם זה בגלל עבודות האנימציה המשובחת שלו או העלילה המקורית שמצליחה לחדש את ז'אנר גיבורי העל. 

 

במרכז הסרט משפחה בת חמש נפשות, כולם בעלי כוחות, שחיה בעולם שאוסר פעילות על-טבעית והירואית ומאלץ את גיבורי העל להשתלב בחיים בורגניים ורגילים. בסרט הראשון היה זה בוב, אב המשפחה, שהתפתה לצאת למשימה ובכך סיכן את כל משפחתו (אך גם איחד אותה) ובסרט ההמשך תהיה זו האימא, נערת הגומי הלן, שתישלח למשימה סודית בזמן שבוב ישאר לשמור על המשפחה.

 

"משפחת סופר-על 2" ייצא לאקרנים ב-14 ביוני.

 

"סיקריו: הנקמה"

סרט המשך ל"סיקריו" (2015), סרטו המוערך של הבמאי דני וילנב ("המפגש", "בלייד ראנר 2049"). הפעם וילנב לא אמון על הבימוי אלא סטפאנו סולימה שיצר את סדרת הפשע "גומורה". טיילר שרידן, שכתב את הסרט הראשון נשאר כתסריטאי, כמו גם בניסיו דל טורו וג'וש ברולין שחוזרים לגלם את דמותם. הפעם המלחמה בסמים עולה שלב, כשגורלה של בתו של ראש הקרטל נמצאת בידים של אלחנדרו (דל טורו) והסוכן הפדרלי מט גרייבר (ברולין).

 

"סיקריו: הנקמה" ייצא לאקרנים ב-28 ביוני.

 

"אנטמן והצרעה"

אי אפשר להגיד שאנטמן הוא הגיבור האהוב עלינו ביקום הקולנועי של מארוול, אבל יש לו היתרונות שלו. לא רק שכוח ההתכווצות שלו (וכפי שלמדנו ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" גם ההתרחבות) מרשים ויזואלית, אלא שהוא גם אחד היעילים שיש. גם פול ראד הוא יתרון אדיר לדמות וליהוק מצוין. אבל הסיבה שכולם באמת מצפים ל"אנטמן והצרעה" היא כי מדובר בסרט הראשון שיוצא לאחר "הנוקמים: מלחמת האינסוף", ולכולם יש שאלות בוערות כמו מתי הסרט מתרחש - ואם הוא מתרחש אחרי מאורעות "מלחמת האינסוף", איפה היה אנטמן כל הזמן הזה (מעצר בית זו לא תשובה) וכיצד יתייחסו למה שקרה שם?

 

ואם לעסוק בעלילה - כפי שהובטח בסוף הסרט הקודם, הופ ואן דיין מקבלת את הכוחות שלה, הופכת לצרעה וליד ימינו של אנטמן וביחד הם יגלו סוד מהעבר.      

"אנטמן והצרעה" ייצא לאקרנים ב-5 ביולי.

 

"משימה בלתי אפשרית: התרסקות"

טום קרוז נכנס לנעלי הסוכן אית'ן האנט בפעם השישית (!) כשהוא בן 55 ועדיין מתעקש לבצע את פעלוליו בעצמו. בשנה שעברה הוא אף שבר את הקרסול במהלך פעלול שהשתבש בצילומים לסרט, דבר שלא הפריע להשלמתו וליציאתו בזמן. תקציר הסרט גנרי כמעט כמו כל הסרטים בסדרה - אית'ן האנט וחבריו לצוות נלחמים נגד הזמן כדי למנוע קטסטרופה גלובלית. אבל זה לא באמת משנה, אף אחד הרי לא בא לצפות ב"משימה בלתי אפשרית" בגלל העלילה.

 

"משימה בלתי אפשרית: התרסקות" ייצא ב-26 ביולי.

 

"המרגל שזרק אותי"

מילה קוניס וקייט מקינון מגלמות שתי חברות בשנות ה-30 שנקלעות להרפתקת ריגול חוצת יבשות. זאת לאחר שדמותה של קוניס מגלה כי האקס שלה (ג'סטין תרו, "הנותרים" או האקס של ג'ניפר אניסטון) הוא מרגל ומתנקשים רודפים אחריו. לפי הטריילר, דווקא נראה כי יש פה פוטנציאל קומי קיצי ומהנה.

 

 

"המרגל שזרק אותי" ייצא לאקרנים ב-2 באוגוסט.

 

The Meg

את הפרמיס של The Meg אפשר לסכם בארבע מילים: פי אלף יותר מלתעות. המג, או בשמו המדעי מגלודון, הוא מין פרהיסטורי של כריש ענקי שנכחד לפני 1.5 מיליון שנה. הסרט, שמבוסס על הספר שנקרא Meg: A Novel of Deep Terror, מגולל את סיפורה של צוללת בחופי סין שמותקפת על ידי המג, אף שכולם היו בטוחים שמדובר בחיה נכחדת. האם מתישהו יפסיקו לעשות סרטים על כרישים רצחניים? סביר להניח שלא, אבל לפחות הסרט מודע לכך והטריילר לא לוקח את עצמו ברצינות ודואג להשחיל בדיחות בנושא.

 

 

The Meg ייצא לאקרנים בארה"ב ב-10 באוגוסט.

 

BLACKKKLANSMAN

והנה קצת איכות מפסטיבל קאן שיפתח השבוע. BLACKKKLANSMAN של ספייק לי אמור לעלות בקיץ לאקרנים בארה"ב ובתקווה יופץ גם בארץ וגורלו לא יהיה זהה לזה של "דטרויט" של קתרין ביגלו, שעל אף ביקורות מהללות לא מצא הפצה. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי ועוסק ברון סטולוורת, שוטר אפרו-אמריקאי בקולורדו שמצליח להשתחל לארגון הקו קלוקס קלאן ואף להפוך למנהיג בסניף. בתפקיד הראשי ג'ון דייוויד וושינגטון ולצדו אדם דרייבר.

 

BLACKKKLANSMAN ייצא לאקרנים בארה"ב ב-10 באוגוסט.

 

Replicas

בעולם שבו סרטי גיבורי העל שולטים בהכנסות, כמעט אין מקום לסרטי מדע בדיוני טהורים, כאלה שבאמת מנסים להתמודד עם סוגיות עתידניות מהותיות ומורכבות. Replicas מנסה להיות כזה, אם כי לא בטוח שהוא יצליח. קיאנו ריבס מגלם את וויל פוסטר, מדען שמנסה להחזיר לחיים את משפחתו המתה בעזרת טכנולגיית שיבוט. קצת אירוני, בהתייחס לעובדה שריבס עצמו נחשב בתעשייה כשיבוט שלא מזדקן עם השנים. על הבימוי אמון ג'פרי נחמנוף, שעבד בעיקר בטלוויזיה.

 

Replicas ייצא לאקרנים בארה"ב ב-24 באוגוסט.

  

  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים