שתף קטע נבחר

תקרית בסכנין: אמיר חלאיילה דחף את בנין

שחקן הקבוצה זעם וקילל את המאמן, שלא שיתף אותו ב-1:1 עם מכבי חיפה. קוסטדינוב כבש (87) לירוקים, מוגרבי השווה בפנדל בתוספת הזמן. לפני המשחק הדיח רוטן מההרכב את לויטה, אלברמן ואזולאי שאיחרו

שער דרמטי של פיראס מוגרבי בתוך תוספת הזמן קבע 1:1 דרמטי בין בני סכנין למכבי חיפה - ובסיום התנהלה תקרית קשה בחדר ההלבשה של בני סכנין. במשך קרוב ל-90 דקות היו הירוקים עדיפים ובדקה ה-87 גיורגי קוסטדינוב כבש שער יתרון לזכות הירוקים. אבל בעונה שעוברת על מכבי חיפה שום דבר אינו מובן מאליו. עמוק בתוספת הזמן הכשיל יונתן לוי את אנטוניו מרשיץ'. השופט עידן לייבה, הצביע על הנקודה הלבנה וכוכב סכנין לא התבלבל וקבע שוויון דרמטי.

 


לטבלת ליגת העל

 

שחקני מכבי חיפה, אוהד לויטה, גל אלברמן ושלומי אזולאי איחרו להתכנסות הקבוצה לקראת המשחק - לטענתם בגלל מרוץ הג'ירו. המאמן פרד רוטן, החליט בתגובה להדיח אותם מההרכב. מי שפתח בשער הוא לא עמרי גלזר (הסובל מדלקת), אלא דווקא השוער השלישי, גיל אופק בן ה-32, שלא עמד בין הקורות כבר שנה וחצי והציג משחק לא רע.

 

בני סכנין מכבי חיפה  (צילום: אלעד גרשגורן)
שלושה מהמאחרים ועמרי בן הרוש על הספסל(צילום: אלעד גרשגורן)
בני סכנין מכבי חיפה  (צילום: אלעד גרשגורן)
החליט לתת צ'אנס לשוער השלישי. פרד רוטן(צילום: אלעד גרשגורן)
בני סכנין מכבי חיפה  (צילום: אלעד גרשגורן)
מחאת אוהדי מכבי חיפה(צילום: אלעד גרשגורן)
 

בני סכנין מכבי חיפה  (צילום: אלעד גרשגורן)
טל בנין על הקווים(צילום: אלעד גרשגורן)

בני סכנין מכבי חיפה  (צילום: אלעד גרשגורן)
יובל אבידור מול אטיין ריינן(צילום: אלעד גרשגורן)

 

המארחת אמנם לא ניצחה משחק חמישי ברציפות, אבל אחרי שנשארה בעשרה שחקנים בשל הרחקתו של עוביידה חאטב במחצית הראשונה אין לה סיבות להתלונן על המשחק. במחזור הבא יסיימו הירוקים סוף סוף את העונה המסויטת שעוברת עליהם, כשיארחו את הפועל רעננה למשחק חסר חשיבות. בני סכנין תצא לעכו למשחק מול היורדת ותנסה לנצח משחק שני בפליאוף. 

 

בני סכנין: אמיר חלאיילה דחף וקילל את טל בנין

הרוחות בבני סכנין סערו בסיום המשחק. גורם במועדון מסר ששחקן הקבוצה, אמיר חלאיילה, שזעם על כך שלא שותף, דחף וקילל את טל בנין, שהגיב באיפוק.

לאחר המשחק נשמעו צעקות מתלהמות מחדר ההלבשה. מקורבים לשחקן יצאו מחדר ההלבשה וטענו כי בתוך החדר "היו מכות". המאמן תקף את התקשורת במסיבת העיתונאים, וכשנשאל מה היה ענה שהוא שומר על שקט תקשורתי ושהתקשורת יכולה לשאול את השחקנים המדליפים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אמיר חלאיילה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים