שתף קטע נבחר

צילום: גטי אימג'ס

ארמסטרונג: "זה נס שאף אחד לא התרסק בישראל"

רוכב האופניים השנוי במחלוקת, הנמצא בארץ, דיבר בפודקאסט שלו על הקטע השני בג'ירו ד'איטליה: "היה משעמם, לא קרה שם כלום. היו רק שתי דקות לקראת הסיום שהיה מותח"

 

רוכב האופניים השנוי במחלוקת, לאנס ארמסטרונג, נמצא כבר כמה ימים בישראל לכבוד הג'ירו ד'איטליה - ושידר היום (ראשון) ממצפה רמון את הפודקאסט שלו.

 

 

"הבנתי שכתבו בעיתון את מה שאמרתי - שלא היו הרבה צופים בירושלים - אז בתל אביב, לעומת זאת, היו מלא צעירים והכבישים התמלאו באוהדים. זה פיצה על היום הראשון".

 

ג'ירו (צילום: עוז מועלם)
אוהדים ישראלים, אתמול בקטע השני(צילום: עוז מועלם)

ג'ירו ד'איטליה בחיפה (צילום: אורן אהרוני)
הרוכבים בדרכם מחיפה לתל אביב(צילום: אורן אהרוני)

 

"אני צפיתי מהכל מהקומה ה-30 בדירה שלי בתל אביב, נשארתי לראות ולא ירדתי לדרך", הוסיף ארמסטרונג. "יצאתי מוקדם בבוקר לריצה וכבר אז היו מלא אנשים במחסומים. היה ברור ששום דבר חריג לא יקרה. לדעתי הקטע השני היה משעמם, לא קרה שם כלום. היו רק שתי דקות לקראת הסיום שהיה מותח".

 

ארמסטרונג התייחס גם לאוהדים הרבים שפרצו לכבישים במלך הקטע אתמול מחיפה לתל אביב: "זה נס שאף אחד לא התרסק בקילומטרים האחרונים, כי היו רק שלושה נתיבים. היה משעמם עד שראיתי את הרוכבים בוורוד בצד הדרך (אוהדים שהתחפשו). ראיתי דברים מטורפים בחיי, אבל לא כמו שני הטיפוסים האלה. הם קיבלו יותר זמן מסך מהרוכבים וגנבו את ההצגה".

 

 

חגיגה בישראל

כזכור, עשרות אלפי בני אדם יצאו בסוף השבוע לרחובות הארץ כדי לצפות באירוע הספורט היוקרתי ביותר שנראה אי פעם בישראל - מרוץ האופניים השני בחשיבותו בעולם, הג'ירו

 ד'איטליה, במהדורה ה־101 שלו.

 

הכל התחיל ביום שישי בירושלים: לכל אורך 9.7 הקילומטרים של המסלול היה אפשר לראות חגיגה אחת גדולה ברחובות, עם אנשים שמצוידים בדגלי המדינות השונות, אחרים שלובשים את חולצות הקבוצות וכאלה שנשאו שלטים המברכים את הרוכבים.

 

אתמול הגיעה חגיגת הג'ירו גם למישור החוף, הפעם בקטע מחיפה לתל־אביב, מה שיצר פקקי תנועה גדולים בכל אזור הצפון. המנצח הגדול של הקטע היה האיטלקי אליה ויויאני מהקבוצה הבלגית "קוויק", שסיים את המסלול המפרך בספרינט דרמטי וצמוד אחרי 3:51:20 שעות.

 

הקטע השלישי והאחרון בישראל הוא הקטע שיעבור היום מבאר־שבע לאילת, 229 קילומטר בסך הכל, כנראה בחום כבד. ומחר ממריאים לאיטליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים