שתף קטע נבחר

"הפסגה מבחינתי זה לאמן את הנבחרת"

רוני לוי, שמוזכר כמועמד הישראלי המוביל לקבל את הנבחרת לקראת קמפיין יורו 2022, בריאיון מיוחד לתוכנית הספורט של ynet: "זה חלום ושאיפה". על האפשרות שיחזור לאמן קבוצה בארץ: "טוב לי באנורתוזיס פמגוסטה"

רחוק מהעיניים של אוהדי הכדורגל הישראלי, רוני לוי עושה עונה טובה מאוד עם קבוצתו הקפריסאית, אנורתוזיס פמגוסטה, שמדורגת במקום השלישי בליגה ונאבקת על המקום בליגה האירופית.

 

"אני מאוד שמח במקום בו אני נמצא. זה מועדון גדול, הקפריסאי הראשון שהיה בצ'מפיונס ליג", אמר לוי בריאיון מיוחד לתוכנית הספורט של ynet.

 

 

בשבועות האחרונים עלה שמו של לוי כמועמד מוביל לקבל את משרת המאמן הבא של נבחרת ישראל, לפני מאמנים כמו ניר קלינגר ויוסי אבוקסיס. על כך אמר לוי: "כל אחד שגדל בכדורגל הישראלי כשחקן, מאמן, שחקן נבחרת, תמיד יש חלום ושאיפה להגיע לנבחרת, זה סוג של פסגה. גם המאמנים הקודמים יגידו לך שקשה מאוד לסרב להצעה כזו".

 

מאמן אנורתוזיס הוסיף: "בלי קשר לנבחרת ישראל, אני חושב שאני כבר לא ילד כמאמן. אני קרוב ל-16 שנה מאמן, ברוב השנים עבדתי בקבוצות צמרת. עשיתי דרך ארוכה וטובה". בנוגע לחזרה שלו לאחת מקבוצות הצמרת בליגת העל, אמר לוי: "אני לא מסתכל כרגע על קבוצות אחרות, טוב לי בקפריסין. לא תמיד מה שמוצג בתקשורת בארץ נכון. אחד היתרונות הגדולים שלי בעבודה בקפריסין זה להיות מנותק ממה שקורה בארץ. אני יודע מה קורה, אבל פחות יורד לרזולוציות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אנורתוסיס פמגוסטה
רוני לוי
צילום: אנורתוסיס פמגוסטה
מומלצים