שתף קטע נבחר

דיווח: אינייסטה קרוב לחתימה בוויסל קובה

הקבוצה היפנית, שהבעלים שלה הירושי מיקיטני משמש כספונסר הראשי של ברצלונה, הציעה לקשר להצטרף תמורת 25 מיליון אירו בעונה. אינייסטה יודיע רשמית לגבי עתידו אחרי המשחק האחרון בליגה נגד ריאל סוסיאדד

אנדרס אינייסטה עומד להצטרף לליגה היפנית ולא לליגה הסינית. כך דווח היום (ב') ברדיו קטאלוניה. בידיעה נמסר שהקשר שהודיע שלא ימשיך בברצלונה צפוי להעדיף את ההצעה שקיבל מהירושי מיקיטני, הבעלים של ויסל קובה ושל חברת "רקוטן".

 

מלבד ההצעות מסין ומיפן קיבל אינייסטה הצעות לחתום בארצות הברית, אוסטרליה וקטאר. הוא צפוי להודיע רשמית לגבי עתידו אחרי שברצלונה תקיים את משחקה האחרון העונה מול ריאל סוסיאדד (הקבוצה הבטיחה כבר את זכייתה באליפות ובגביע) ב-19 או ב-20 במאי ולפני המונדיאל ברוסיה.

  

ברצלונה חגיגות אליפות (צילום: AFP)
אינייסטה בחגיגות האליפות של בארסה(צילום: AFP)

 

מיקיטני משמש בין היתר כספונסר הראשי של ברצלונה ובשל כך מקורב לאינייסטה, אשר צפוי להשתכר 25 מיליון אירו בעונה. בויסל קובה שיחק בעבר מיכאל לאודרופ, כוכב העבר

הדני של ברצלונה הנחשב לאחד מאליליו הגדולים של אינייסטה.

 

צ'ונגקינג דנגדאי ליפאן הסינית, אשר הוזכרה כמי שמועמדת לצרף את אינייסטה, טענה כי בין הצדדים לא הושג עדיין הסכם וכי הנושא עוד פתוח.

 

ליגה ספרדית, מחזור 36: לבאנטה הביסה 0:3 בחוץ את לגאנס במשחק בין שתי קבוצות תחתית, שכבר הבטיחו את הישארותן בליגה. חוסה לואיס מוראלס (55), אניס ברדהי (59) וקוקה (77) כבשו. לגאנס איבדה את חוזבה סלדואה שהורחק (57).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
אנדרס אינייסטה
צילום: getty images
מומלצים