שתף קטע נבחר

רצח בטירה: פתחה את הדלת - ונורתה למוות

לפי קרוב משפחתה של הנרצחת בת ה-19, אלמוני דפק על ביתה וירה בה למוות לאחר שפתחה את הדלת. מדובר ברצח שלישי בעיר מתחילת השנה והתושבים מתוסכלים: "כלום לא עוזר. לא רוצים הפגנות וגינויים אלא מעשים שיעצרו את האיום הזה"

 

זובידה מנסור, צעירה בת 19 מטירה, נורתה הלילה (ה') בכניסה לביתה על ידי אלמוני. צוות של מד"א פינה אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשמצבה מוגדר אנוש - ושם נקבע מאוחר יותר מותה. כוחות מתחנת משטרת קדמה הגיעה לזירה ופתחו בחקירה. בשלב זה לא דווח על עצורים והרקע למקרה אינו ברור. מהמשטרה נמסר כי נבדקים כמה כיווני חקירה.

 

קרוב משפחה שנכח בזירה סיפר כי "זה ארוע מזעזע מאוד. עוד לא יודעים מי רצח אותה. מה שידוע לנו זה שאלמוני דפק בדלת הבית. הנרצחת פתחה את הדלת ונורתה למוות".

 

הוא הוסיף: "לצערי האלימות והפשיעה עדיין מסכנים את חיינו. מה הם רוצים מצעירה בת 19? היא לא עשתה כלום כדי שירצחו אותה. מקווה שהמשטרה תגיע לרוצחים ולא תשאיר את התיק הזה פתוח כמו שאר התיקים, בהם הרוצחים עדיין משוחררים".

קוסאי סולטאן, כרם סולטאן וזובידה מנסור ()
הרצח הלילה היה השלישי בטירה מתחילת השנה

מותה של זובידה מהווה מכה קשה נוספת למשפחה: בשנה שעברה מתה ממחלה אמה, יסמין מנסור, שהייתה בשנות ה-50 לחייה. יום לאחר שנקברה, מת מדום לב גם אביה עקל, שחש כאב רב על אובדן אשתו.

 

תושבים בטירה הביעו כעס על הרצח, אחד מני רבים במגזר הערבי. אחת התושבות אמרה: "אי אפשר לשתוק על הרציחות. רק לפני כמה ימים יצאה שיירת רכבים מאום אל פחם למשרדי הממשלה בירושלים במחאה על האלימות והרציחות. לצערי כלום לא עוזר. הגיע הזמן למצוא פתרונות שיכולים להוביל אותנו למקום טוב יותר. לא רוצים הפגנות וגינויים אלא מעשים שבאמצעותם נוכל לעצור את האיום הזה".  

 

הרצח של מנסור הינו השלישי מתחילת שנת 2018 בטירה. לפני כשלושה חודשים נורה למוות בעיר קוסאי סולטאן (40). המקרה השני התרחש לפני כשבועיים ובו נרצח בו כרם סולטאן (22), שנורה בעת ששהה עם חבריו. כרם סולטאן שוחרר לפני כחצי שנה ממאסר לאחר שהורשע בהשלכת בקבוקי תבערה על רכבים בכביש 6 בשנת 2015. בשלושת המקרים המשטרה לא דיווחה עדיין על ביצוע מעצרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים