שתף קטע נבחר

לוי גרסיה סיכם בעירוני קריית שמונה

הקיצוני בן ה-20 סגר על חוזה של כ-300 אלף אירו לעונה למרות הצהרותיו של הבעלים על קיצוץ גדול בתקציב. דורג במקום ה-37 ברשימת 100 הכישרונות הגדולים בעולם

עירוני קריית שמונה סיכמה היום (חמישי) על צירופו של שחקן הכנף לוי גרסיה.

 

למרות ההצהרות על קיצוץ גדול בתקציב, הבעלים איזי שרצקי סיכם עם השחקן על חוזה של כ-300 אלף אירו לעונה. הוא צפוי לנחות בארץ בשבוע הבא לבדיקות רפואיות ולאחר מכן לחתום על החוזה.

 

לוי גרסיה בפעולה (צילום: getty images)
החתמה נוצצת. גרסיה (משמאל)(צילום: getty images)

 

גרסיה הוא קיצוני בן 20, שחקנה של נבחרת טרינידד-טובגו, ומגיע מהליגה ההולנדית הבכירה. הוא עבר בין היתר באלקמאר, והעונה הושאל ממנה לאקסלסיור - הקבוצה ממנה הגיע נייג'ל האסלביינק לק"ש.

 

מדובר בשחקן כנף מהיר, שמאלי ברגל, שכבר ביקר בישראל בתחילת העונה, כששיחק עם אלקמאר מול מכבי ת"א (0:0), במסגרת הליגה האירופית.

 

גרסיה חתם בפברואר 2015 על חוזה לשלוש שנים באלקמאר מהליגה הבכירה בהולנד. בשנת 2017 הוא דורג במגזין הנחשב 4-4-2 במקום ה-37 ברשימת מאה הכישרונות הגדולים בעולם, והקדים שחקנים מוכשרים ממועדונים מובילים באירופה.

 

כשהיה בן 17 הוא כבר סחט מחמאות מכדורגלן העבר ההולנדי האגדי מרקו ואן באסטן שאימן אותו באלקמאר. ואן באסטן כינה את גרסיה: "כישרון יוצא דופן עם המון יכולת"

 

גרסיה עצמו סיפר על החוויה של העבודה עם ואן באסטן: "הוא הפנה כלפי המון תשומת לב, דיברנו המון. בכל אימון הוא היה ניגש אליי ונותן לי עצות ומראה לי הרבה דברים. זה היה ממש מיוחד עבורי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים