שתף קטע נבחר

קריית גת לא תופיע לסדרת הגמר, ב"ש תעלה

החבורה של יניב בורגר בדרך הבטוחה לליגת העל אחרי ששחקני היריבה לא קיבלו משכורות ואינם מתכוונים להופיע למשחק הראשון בסדרה. רות'בארט היה אמור להיפגש עם ראש העיר, אך הוא נמצא בנופש במרוקו. תגובת העירייה: "הכל בסדר"

סדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בין מכבי קריית גת להפועל באר שבע אמורה להיפתח ביום שלישי, אלא שככל הנראה הקרייתים לא יופיעו וב"ש תחגוג עלייה היסטורית לליגת העל.

 

בקריית גת לא קיבלו משכורות בחודשים האחרונים ומאיימים שלא להופיע לסדרה. "כולם חושבים שאנחנו סתם מאיימים, אבל באמת אין לנו כוונה להופיע", אמר המאמן רועי חגאי, שגם פרסם פוסט בפייסבוק בנושא.

 

רות'בארט וחגאי. מיואשים (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
רות'בארט וחגאי. מיואשים(צילום: אבי רוקח)

שחקני ב
שחקני ב"ש. עלייה ראשונה בתולדות המועדון?(צילום: הרצל יוסף)

 

בדומה ללא מעט קבוצות בספורט הישראלי גם קריית גת נתונה לחסדי העירייה שאחראית עליה מבחינה כלכלית. הבעיה היא שהעירייה העבירה רק 400 אלף שקלים מתוך ה-900 עליהם התחייבה. בנוסף למשכורות, לחלק מהשחקנים לא שולמו כספים על השכרת מכוניות ודירות בעיר.

 

קפטן הקבוצה, רוברט רות'בארט, ניסה בשבועות האחרונים לטפל בנושא מול ראש העירייה, אבירם דהרי, ולשניים אף נקבעה פגישה היום, אך במועדון גילו שדהרי נמצא בנופש במרוקו.

 

 

תגובת העירייה: "הכל בסדר, יש הסכמות עם הבקרה התקציבית".

 

תגובת מינהלת הליגה הלאומית: "מינהלת הליגה תומכת באופן מוחלט בדרישת השחקנים לתשלום שכרם, ופועלת להסדיר את הנושא לאלתר. במקרה בו שחקני הקבוצה לא יופיעו למשחק הראשון בסדרת הגמר, נפעל לאורו של תקנון המנהלת ואיגוד הכדורסל".

 

תגובת הפועל ב"ש: "מועדון הפועל באר שבע/בני שמעון נערך בצורה הטובה ביותר לסדרת גמר הליגה הלאומית הן בהיבט המקצועי וכן בהיבטים הארגוניים. נעלה על המגרש וניתן הכל על מנת לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
אוהד כהן, קפטן ב"ש
צילום: הרצל יוסף
מומלצים