שתף קטע נבחר

אלאך: "רוטן ישמש יועץ לטוונטה בהתנדבות וללא מחויבות"

במכבי חיפה הגיבו לחשיפת ynet ספורט לפיה פרד רוטן יעבוד בקבוצה ההולנדית במקביל לתפקידו בישראל. המנהל המקצועי הוסיף: "נמשיך את שיתוף הפעולה עם המאמן, רוצים להפנות את תשומת הלב לבניית הסגל". קלאוס נקנס ב-32 אלף שקלים בשל נהיגה בשכרות

במכבי חיפה לא מבינים את הסערה שנוצרה סביב חשיפת ynet ספורט לפיה מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, ישמש במקביל גם כיועץ מקצועי בטוונטה. אמש (שני) הודיעה על כך רשמית הקבוצה ההולנדית וגורם בחיפה מסר כי הוא לא מבין על מה המהומה, שכן מדובר בתפקיד בהתנדבות וללא התחייבות.

 

המנהל הטכני של מכבי חיפה, מו אלאך, התייחס לעתידו של רוטן: "העונה הגיעה לסיומה ומבחינתנו הדבר החשוב ביותר הוא להתמקד בעתיד. הנחת היסוד, על פי רצון שני הצדדים, היא להמשיך את שיתוף הפעולה עם פרד רוטן ולהפוך את הנושא לפורמלי בימים הקרובים. אחרי זה כל תשומת הלב תופנה לבניית הסגל לקראת העונה הבאה".

 

פרד רוטן (צילום: עוז מועלם)
פרד רוטן. מייעץ בלבד(צילום: עוז מועלם)

 

אלאך התייחס לדיווחים בתקשורת על הסאגה עם רוטן: "בימים האחרונים פורסמו ידיעות שונות הקשורות לפרד וקבוצת נעוריו, טוונטה. פרד היה שחקן, מנהל טכני ומאמן ראשי בקבוצה. הוא ציין בעבר כי לא משנה אילו תוצאות תשיג טוונטה, הוא בכל מקרה יישאר אצלנו במועדון, במכבי חיפה". המנהל המקצועי המשיך: "בהתחשב בעברו המפואר בהולנד, הוא הסכים לקחת על עצמו תפקיד של מייעץ חיצוני על בסיס התנדבותי בלבד ורק במידת הצורך וללא מחויבות".

  

גורם במכבי חיפה חיזק את דבריו של אלאך: "בניגוד לפרסומים השונים חשוב להבהיר - הייעוץ יינתן ללא שכר, מתוך רצון לסייע למועדון בו גדל. המאמן אינו מחויב בשום תנאי לטוונטה ולא אמור במהלך העונה לטוס לארצו לצורך התפקיד".

 

אתנסיאידיס נקנס בשל נהיגה בשכרות

סטפנוס (קלאוס) אתנסיאידיס, עמד היום (שלישי) בפני ועדת משמעת של המועדון, זאת לאחר שלטענת המשטרה הוא נתפס כשהוא נוהג בשכרות. השחקן אשר הואשם בין השאר בהתנהגות בלתי ספורטיבית ופגיעה בשם המועדון, קיבל עליו את הדין והתנצל על האירוע. בכפוף לתקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, על השחקן הוטל קנס כספי של 32 אלף שקלים.

 

תגובת מכבי חיפה: "אנו מייחסים חשיבות עליונה לעקרון ההתנהלות וההתנהגות של שחקני הכדורגל, כדמויות מייצגות ומודלים לחיקוי עבור בני נוער וצעירים. אנו לא נתפשר בדרישות ובעמידה על עקרונות אלו".


פורסם לראשונה 15/05/2018 10:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
פרד רוטן
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים