שתף קטע נבחר

טסים לחתונה המלכותית? אלו מחירי הטיסות

טקס החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל מהווה סיבה מצוינת להיזכר בבירת הממלכה הבריטית וגם יופי של תירוץ לקפיצה קטנה וחווייתית לעיר הגדולה. אז כמה יעלה לכם לטוס ללונדון כדי להיות קרובים לאירוע המלכותי ועם איזו חברת תעופה הכי כדאי לעשות זאת? בדקנו

בשיתוף Xplorer

 

לכל המודאגים - טקס החתונה עצמו, שיתקיים ביום שבת הקרוב 19.5 למעשה יתרחש בעיר ווינזדור מחוץ ללונדון, כך שלא ברור כמה זה ישפיע על הצפיפות בלונדון עצמה אם כי צפוי שיגיעו לא מעט תיירים מרחבי העולם במטרה להתבשם ולו לרגע בריח המלוכה.

לונדון (צילום: shutterstock)
רוצים להיות קרובים לחתונה המלכותית? בדקנו מחירים(צילום: shutterstock)
 

הנסיך ויליאם, אשתו קייט מידלטון, הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל (צילום: AFP)
הזוג המלכותי הוותיק: וויליאם וקייט והזוג החדש: הארי ומייגן מרקל - בקרוב אשתו(צילום: AFP)
 

הטקס ייערך בקפלת סיינט ג'ורג' בווינזדור, אחר כך ייצא הזוג הנשוי למסע כרכרה ברחובות העיר לצהלות הקהל המריע ולאחר מכן יגיעו לטירת ווינזדור.

 

 

עם איזו חברת תעופה כדאי לטוס ללונדון?

אם תרצו לטוס ישירות ועם חברות סדירות - אל על ובריטיש איירוויז יספקו את התשובה. מתוך חברות הלאו קוסט: ניתן לטוס ישירות עם איזי ג'ט וחברת וויז אייר.

 

באילו שדות תעופה נוחתים? אל על טסה אל הית'רו ולוטון, בעוד שבריטיש איירוויז טסה אל הית'רו. איזי ג'ט טסה אל גטוויק ולוטון ואילו חברת וויז אייר טסה אל לוטון מתל אביב. לעיתים, מוצעות גם טיסות שכר (למשל של ארקיע) לשדה התעופה סטנסטד.

חוגגים להאריומייגן בבריטיש (באדיבות בריטיש איירווייס)
חוגגים להארי ומייגן בבריטיש איירווייז(באדיבות בריטיש איירווייס)

אל על: ישיר ללונדון ()
אל על: ישיר ללונדון

 

מהית'רו יש קו רכבת תחתית - קו פיקדילי ב"טיוב", ישירות לעיר. משדות התעופה האחרים יש קווי רכבת עילית או אוטובוסים לעיר.

הרגשה עילאית בתחתית - ה
ה"אנדרגראונד" של לונדון או ה"טיוב" בקיצור(צילום: ליאור קורן)

נמל התעופה הית'רו ממוקם כ-24 קילומטרים מערבה למרכז העיר. שלושת שדות התעופה האחרים מרוחקים יותר: גטוויק נמצא 45 קילומטרים דרומית ללונדון, לוטון נמצא צפונה לעיר, כ-50 קילומטרים מהמרכז. נמל התעופה סטנסטד נמצא צפון מזרחית ללונדון והוא מרוחק 48 קילומטרים מהמרכז.

 

סוף שבוע מלכותי - לא סיפור זול

אז כמה עולה לטוס ללונדון? ראשית, חיפשנו טיסה ישירה לסוף שבוע מושלם שמנצל במלואו את חג השבועות: טיסת הלוך ביום חמישי הקרוב 17.5 וחזרה לישראל ביום שני 21.5.

 

זיכרו שהזמן קצר לפני הטיסה כך שלא ציפינו לקבל מחירים זולים. הטיסה הישירה הזולה ביותר לסוף השבוע הזה נמצאה בחברת וויז אייר במחיר 522$ כולל טרולי בלבד, כאשר הוספת מזוודה תקפיץ את המחיר ליותר מ-120$ לנוסע.

וויז אייר: הטיסה הישירה הזולה ביותר שנמצאה (צילום: Wizz Air) (צילום: Wizz Air)
וויז אייר: הטיסה הישירה הזולה ביותר שנמצאה(צילום: Wizz Air)
 

מחיר טיסת איזי ג'ט לאותם התאריכים עמד על 638$ עם טרולי בלבד ו-720$ עם מזוודה. אם אתם זקוקים למזוודה, אז טיסת אל על כנראה תשתלם יותר - במחיר 743$ ושירות שכולל ארוחה.

 

הדרך להוזיל עלויות עוברת בקונקשן

בחירה בטיסת קונקשן ושילוב חברות תעופה שונות לאותם התאריכים תוזיל במעט את המחיר: שילוב שכולל טיסת הלוך של פגאסוס איירליינס עם עצירה של שלוש שעות וחצי באיסטנבול וחזרה מלונדון עם טיסה ישירה של וויז אייר עולה 407$ טרולי בלבד.

הארווי ניקולס (צילום: shutterstock)
טיול באווירה של מלך ומלכה(צילום: shutterstock)
 

מה קורה למחיר הטיסה אם אנחנו מחליטים להיות גמישים יותר בתאריכים? טיסת קונקשן לסוף שבוע ארוך יותר - מחמישי הקרוב (מחר) ועד ליום שלישי 22.5 עולה 374$ עם פגאסוס, כולל טרולי בלבד ועצירה קצרה באיסטנבול.

 

שבוע בלונדון

בלונדון אפשר לבלות שבוע בכיף וגם אז לא מצליחים להגיע לכל האטרקציות, החנויות והמסעדות שהעיר הגדולה הזו מציעה. טיסת קונקשן משולבת מיום שבת ה-19.5 וחזרה בתאריך 27.5 עולה 396$ עם מזוודה בכיוון אחד ו-425$ עם מזוודות בשני הכיוונים.

לונדון (צילום: shutterstock)
תנצלו את החוויה לשבוע בעיר(צילום: shutterstock)
 

טיסת ההלוך מתבצע עם יוקריין איירליינס ועצירה של שעה וחצי בקייב. בחזור טסים עם בלו אייר טיסה שכוללת עצירה של שעתיים ו-45 דקות בבוקרשט. אם בוחרים בחזור בטיסה ישירה של וויז אייר, המחיר עולה ל-429$ אבל עם טרולי בלבד.

 

טיסה ישירה של איזי ג'ט לשבוע הבא בתאריכים 19.5 עד 27.5 עולה 450$ עם טרולי בלבד ו-550$ כולל מזוודה. טיסה ישירה של וויז אייר באותם תאריכים תעלה 486$ עם טרולי בלבד וכ-620$ עם מזוודה.

איזי ג'ט (צילום: easyJet) (צילום: easyJet)
איזי ג'ט(צילום: easyJet)
 

אם תשימו לב להבדלי המחירים בין איזי ג'ט לוויז אייר, ניתן לראות שמחיר הוספת המזוודה בחברה השנייה יקר יותר (כ-40$ הפרש). באל על, טיסה ישירה עם מזוודה מיום שישי 18.5 ועד ליום ראשון ה- 27.5 עולה 725$ ובחברת בריטיש איירוויז, טיסה בתאריכים דומים עולה 787$, כולל מזוודה ושירות מלא.

 

לפרטים נוספים ולטיסות זולות הכנסו לאתר.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Xplorer
צילום: AP
בובת שעווה של מייגן מרקל ליד בובה של הנסיך הארי מוזיאון השעווה לונדון מאדאם מדאם טוסו
צילום: AP
מומלצים