שתף קטע נבחר

נתניהו על "ארץ נהדרת": "יש דברים שלא עושים"

בפתח חוג התנ"ך שנערך במעון ראש הממשלה בירושלים, התייחס ראש הממשלה לסערה סביב השימוש בתפילין: "אין לי בעיה עם סאטירה, אבל יש דברים שפשוט לא עושים"

 

 

 

מצטרף לביקורת: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אחר-הצהריים (יום ה') לסערה סביב השימוש בתפילין בתוכנית "ארץ נהדרת" ואמר: "אני בעד סאטירה ובעד פרודיות, כולכם יודעים שאנחנו מעת לעת סופגים כמות כזאת גם כלפינו וזה בסדר גמור, אין לי בעיה עם זה. אבל יש דברים שפשוט לא עושים".

 

בפתח חוג התנ"ך שנערך במעון ראש הממשלה בירושלים, התייחס נתניהו גם לנושא הלימוד במפגש, שעוסק בדמותו של ישמעאל: "אני מברך על כך שנדון היום בישמעאל, נושא שהוא חשוב לנו, אם כי הבעיות המרכזיות שלנו היום באות ממקום אחר", אמר. "דווקא בקרב בני ישמעאל יש גם התפתחויות חיוביות ומפתיעות שהציבור לא תמיד יודע עליהן. אנחנו מתמודדים עם הדברים השליליים - אבל מחפשים גם את החיובי". 

 

בתוכנית ששודרה אמש בקשת, נכלל מערכון שבו ערן זרחוביץ' בדמותו של השר נפתלי בנט, נראה עם בתי תפילין על ראשו כשהוא מחקה את הקוקיות של הזוכה באירוויזיון נטע ברזילי.

 

לאחר השידור אמש זעמו על התוכנית פוליטיקאים בכירים. שר הפנים אריה דרעי כינה את המערכון "מחפיר" וכתב "לו דבר שכזה היה מוצג באחת ממדינות העולם, היו כולם זועקים אנטישמיות. אבל דווקא כאן, במדינת היהודים, עובר דבר כזה בשתיקה. בושה!".

 

גם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הביע זעזוע, ובנט עצמו כתב על החיקוי: "עליי תצחקו כמה שתרצו, אבל על תפילין וקודשי ישראל - לא". הרב הראשי לאו הצטרף לביקורת על התוכנית ואמר כי "הם עוברים את הגבולות".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים