שתף קטע נבחר

יעקב בוזגלו: "מאור רוצה מאוד להישאר במכבי חיפה"

האב כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת בביתו בחולון: "קיבלנו הצעה ראשונה שלא מכבדת, 25 אחוזים מהחוזה המקורי שלו. דיברנו שוב והתקרבנו. מאור לא קיבל שכר מאז הפציעה, הוא מימן לבדו את שכר הדירה". על החזרה של בנו למגרשים: "להערכתי בספטמבר הוא כבר על הדשא"

 

יעקב בוזגלו ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים והודיע כי למרות הפרסומים, לבנו מאור אין שום כוונה לעזוב את מכבי חיפה: "אני רוצה להגיד ליעקב שחר שמאור עדיין רוצה מאוד להישאר במכבי חיפה".

 

למרות זאת, האב לא אהב את תחילת המגעים בין הצדדים. "קיבלנו טיוטת הסכם ממכבי חיפה, אבל לא אדבר על סכומים אלא באחוזים", אמר יעקב, "ההצעה שקיבלנו הייתה 25 אחוזים ממה שמאור היה אמור להרוויח. צריך לצאת מנקודת הנחה שמאור למעשה הפסיד את החוזה המקורי שלו, עבר שני ניתוחים וסבל, והפסיד את המשחק הכי אהוב עליו. זה מקומם להציע לשחקן כמו מאור הצעה כזאת. מכבי חיפה עושה הכל כדי לשפר את התנאים, כי הבינה שזה לא יכול להסתדר עם ההצעה המקורית שלה.

 

מסיבת העיתונאים של יעקב בוזגלו (צילום: טל שמעוני)
מסיבת העיתונאים של יעקב בוזגלו(צילום: טל שמעוני)

יישאר בירוק? מאור בוזגלו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יישאר בירוק? מאור בוזגלו(צילום: עוז מועלם)

 

עוד הוסיף האב: "חלמנו להגיע למועדון הזה, גם מאור וגם אני. קיבלו אותנו בזרועות פתוחות, כמו שרק שחקנים גדולים מתקבלים למועדון גדול. לצערנו, מאור נפצע בפעם השנייה לכאורה בברך. האמת היא שהוא משך את הפציעה הראשונה. מכבי חיפה לקחה על עצמה לשקם את מאור, לנתח אותו בצורה הטובה ביותר. לצערנו, הניתוח הראשון לא צלח, והוא נאלץ לעבור עוד ניתוח".

 

על הדיווחים בתקשורת אמר בוזגלו: "הדברים קצת יצאו משליטה. למאור יש חוזה עם מכבי חיפה, שבנינו אותו במשך למעלה מתשעה חודשים. הגענו למצב בו מכבי חיפה לא רק שלא הפסידה, אלא המפסיד העיקרי הוא מאור בוזגלו. היה לו את החוזה הטוב בישראל במידה והיה משחק. בגלל שלא שיחק, הוא לא קיבל אגורה אחת. מאור מימן את שכר הדירה שלו בעצמו".

 

 
האב התייחס גם למצב הרפואי הנוכחי של בנו: "מצבו של מאור פי מאה יותר טוב מאיך שהוא הגיע למכבי חיפה. לדעתי בחודש ספטמבר הוא כבר על הדשא. יכול להיות שבגלל הניתוחים הרופאים ינסו למשוך את ההחלמה".

 

במכבי חיפה הגיבו לדברים של יעקב בוזגלו: "מאור בוזגלו, השחקן והאדם, חשוב עבור מכבי חיפה. ראשית, אנו משקיעים ומעמדים את המשאבים הקיימים הטובים ביותר שישנם להשיבו במהרה למגרשים. במקביל הצענו למאור הצעה מכובדת וראויה מאוד. אנו אוהבים את מאור ומקווים שימשיך במכבי חיפה".


פורסם לראשונה 22/05/2018 10:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שמעוני
יעקב בוזגלו
צילום: טל שמעוני
מומלצים