שתף קטע נבחר

זידאן: "אנחנו ריאל ותמיד רוצים עוד"

מאמן ריאל מדריד דיבר במסיבת עיתונאים לקראת גמר ליגת האלופות בשבת מול ליברפול: "מתכוננים אליה היטב ולא נגיע מופתעים"

ביום שבת יעלו ריאל מדריד וליברפול (21:45) לגמר ליגת האלופות שייערך בקייב. עבור הבלאנקוס זאת הזדמנות לעשות היסטוריה ולהפוך לקבוצה הראשונה שזוכה שלוש פעמים ברציפות בגביע. מי שעמד על הקווים בפעמיים האחרונות הוא זינדין זידאן שרוצה לכפר על אובדן האליפות לברצלונה עם התואר היוקרתי. המאמן דיבר היום (ג') במסיבת עיתונאים לקראת המשחק והתייחס לתקופה במדריד ולאתגר שמצפה לקבוצתו. 

 

"אין רגע מיוחד שאני זוכר מהקבוצה. אנחנו כבר כמעט שלוש שנים בקשר יומיומי ולראות מה הם עושים, איך הם מתמודדים ברגעים הקשים ואיזה מאמץ הם משקיעים זה מה שאני אזכור", סיפר זידאן.  

 

זינדין זידאן על הקווים (צילום: רויטרס)
"באים עם תשוקה לקחת את הגביע" זינדין זידאן (צילום: רויטרס)
 

למרות שקבוצתו תשחק בגמר שלישי ברציפות, בעוד החבורה של קלופ חוזרת למעמד לראשונה מאז 2007, זידאן דוחה כל טענה לפערי מוטיבציה: "לא יודע לגבי זה. מה שאני כן יכול לומר הוא שאנחנו באים עם תשוקה לקחת את הגביע. המועדון הזה הוא משהו מיוחד ואף אחד לא יכול לקחת את זה מאיתנו או לומר שאנחנו מגיעים פחות רעבים ממישהו אחר. אנחנו מדריד ותמיד רוצים עוד".

 

על ההבדלים בין ריאל וליברפול: "שתי הקבוצות משחקות בצורה שונה. כל הזמן מדברים על השלישייה שלהם בהתקפה ועל כך שהם חלשים יותר בהגנה. אני לא מסכים. הם הגיעו לגמר בזכות ומגיע להם בדיוק כמונו. המטרה היא למצוא את החולשות שלהם ולנסות לפגוע בהם".

 

כריסטיאנו רונאלדו חוגג (צילום: רויטרס)
זידאן לא היה מחליף אותו. כריסטיאנו רונאלדו (צילום: רויטרס)

 

זיזו ניסה להסביר לאיזה סוג משחק הוא מתכונן: "ליברפול עשתה עונה מצוינת גם בפרמיירליג וגם בליגת האלופות. הם בהחלט יכולים לעשות לנו צרות. אנחנו מתכוננים היטב ולא נגיע מופתעים למשחק. גם הם עושים את אותו הדבר וברור ששתי הקבוצות למדו כמו שצריך אחת את השנייה".

 

המאמן המדרידאי נשאל האם היה מחליף את כריסטיאנו רונאלדו במוחמד סלאח וענה בנחרצות: "לא. יש לי את כריסטיאנו ואני מדבר על השחקנים שלי בלבד". זידאן גם לא שיתף לגבי ההרכב איתו הוא מתכנן לעלות בשבת: "גם אם כבר החלטתי לגבי ההרכב, אין לי כוונה לשתף".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים