שתף קטע נבחר

טירוף כרטיסים לקראת ארגנטינה

המכירה למשחק המסקרן שייערך ב-9 ביוני באצטדיון טדי תיפתח ביום ראשון, וההערכה היא כי מאות אלפי אוהדים יירשמו אליה בניסיון לראות את לאו מסי מקרוב

 

מכירת הכרטיסים למשחק בין נבחרות ישראל וארגנטינה ב-9 ביוני תיפתח ביום ראשון הקרוב, וכבר עתה מאות אלפי ישראלים ממתינים בקוצר רוח לרגע שבו יוכלו להבטיח את מקומם באצטדיון טדי.

 

המכירה תתבצע דרך משרד הכרטיסים "לאן", והפורמט צפוי להיות זהה לזה שהופעל לקראת גמר הגביע: יינתן חלון זמן להירשם לאתר, ובשעה מסוימת תיפתח המכירה. אם לקראת המפגש בין בית"ר ירושלים מול הפועל חיפה היו רשומים כרבע מיליון אוהדים משני המחנות, ההערכה כי הפעם המספרים יהיו כפולים ואולי משולשים, וכי כל הכרטיסים ייחטפו תוך דקות.

 

נבחרת ארגנטינה. בקרוב בטדי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
נבחרת ארגנטינה. בקרוב בטדי(צילום: AFP)

 

לאור הביקוש הגבוה, יבקשו המארגנים מהאורחים מארגנטינה לקיים אימון פתוח לטובת הקהל הצעיר. בין היתר, מתכוון מאמן הנבחרת חורחה סמפאולי לקיים אימון טקטי אחד בישראל.

 

מחירי הכרטיסים ליציעים הרגילים באצטדיון טדי ינועו בין 40 ל-80 שקלים בקטגוריה הזולה ו-150-100 שקלים בקטגוריה הטובה ביותר. כרטיס לאזור ה-VIP, שיכלול גם אירוח מיוחד, יעלה 400 שקלים. מפיק האירוע, דני בנעים מחברת "קומטק", ירכוש בעצמו 2,500 כרטיסים שיחולקו לילדי בר-מצווה מהפריפריה, אותם יאספו אוטובוסים מיוחדים.

 

הארגנטינאים הופתעו מהמעבר

אחרי שנבחרת ארגנטינה העבירה להתאחדות מכתב רשמי לפיו היא מעדיפה לשחק נגד נבחרת ישראל באצטדיון סמי עופר בחיפה, ראשי הנבחרת הופתעו לגלות על ההחלטה לקיים את המפגש בירושלים. יש לציין כי הם כבר החלו בהיערכות לקיום המשחק בחיפה.

 

אצטדיון טדי. המעבר אליו עלה 2.7 מיליון שקל (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
אצטדיון טדי. המעבר אליו עלה 2.7 מיליון שקל(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הצעד האחרון שהוביל לשינוי האצטדיון היה ההודעה שקיבל בנעים ממשרד ראש הממשלה, לפיה המדינה תממן את הפער בין אירוח המשחק בשתי הערים, העומד על 2.7 מיליון שקלים. בין היתר, הסכום כולל 800 אלף שקלים עבור ביטוח לשחקני ארגנטינה (לעומת 200 אלף אם המשחק היה מתקיים בחיפה), ועבודות תשתית משמעותיות בטדי.

 

ארגנטינה, שתקבל שלושה מיליון דולר עבור הגעתה לישראל, צפויה לנחות בארץ יומיים לפני המשחק אחרי שתצא ממחנה האימונים בברצלונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים