שתף קטע נבחר

צפו: איתי שכטר קילל את מכבי תל אביב

בסרטון שצולם במהלך חגיגות הדאבל של הפועל תל אביב ב-2010 נראה החלוץ שחתם אצל הצהובים כאשר הוא מקלל את המועדון החדש שלו ומלהיט נגדו את האוהדים. שכטר התנצל: "יש דברים שעושים כילדים במהלך חגיגות אבל כשמתבגרים מסתכלים על זה אחרת"

 

 בסרטון ישן משנת 2010, שצולם ככל הנראה על ידי אחד מאוהדי הפועל תל אביב, נראה איתי שכטר שחתם הבוקר על חוזה לשנתיים ביריבה העירונית מכבי תל אביב, כאשר הוא מקלל את הקבוצה החדשה שלו. שכטר התנצל בפייסבוק: "יש דברים שעושים כילדים במהלך חגיגות אבל כשמתבגרים מסתכלים על זה אחרת".

 

"בפועל אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ומילים שנזרקו לאוויר לעולם לא יכולות לחזור", המשיך החלוץ. "אבל מעשים חזקים לא פחות ממילים ואני אעשה הכל על המגרש על מנת לתת לכל מי שקשור למכבי ת"א תחושה של גאווה שאני משתייך למועדון הזה".

  

איתי שכטר עם בן מנספורד לאחר החתימה על החוזה (צילום: מתוך האתר הרשמי של מכבי ת
איתי שכטר עם בן מנספורד לאחר החתימה על החוזה(צילום: מתוך האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

הסרטון צולם בעת חגיגות הדאבל של האדומים ושכטר נראה בו כשהוא עומד על הבמה עם שחקנים נוספים ומלהיב את האוהדים בקריאות גנאי והקנטות נגד הצהובים. חשוב להדגיש שמדובר בסרטון שצולם לפני כשמונה שנים, לפני ששכטר יצא לסיבוב בקבוצות הרבות בהן שיחק אחרי הפועל, כולל תקופות באנגליה, גרמניה וצרפת. מעניין יהיה לראות כיצד יקבלו אותו אוהדי מכבי, כשחקן בעל עבר אצל האדומים, בייחוד עכשיו עם חשיפת הקריאות האלו שלו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
איתי שכטר
צילום: עוז מועלם
מומלצים