שתף קטע נבחר

מכבי ת"א תציע מספר שחקנים עבור עידן ורד

פרסום ראשון: האם זו תהיה העסקה הגדולה של הקיץ בכדורגל הישראלי? סגנית האלופה העבירה מסר לבית"ר ירושלים לפיו היא מעוניינת בטרייד: הקשר תמורת חלק משחקניה, כששמותיהם של טיבי ועטר עלו. הצהובים מתקשים לרכוש שחקנים בגלל מגבלות הפייר-פליי

האם זו תהיה העסקה הגדולה של הקיץ בכדורגל הישראלי? מכבי ת"א מעוניינת לבצע טרייד עם בית"ר ירושלים, במסגרתו יעבור עידן ורד לקריית שלום תמורת מספר שחקנים. שמותיהם של איתן טיבי ואלירן עטר כבר עלו כמועמדים להגיע לבית וגן, לצד מספר מושאלים.

 

חוקי הפייר-פליי הכלכלי שמאלצים את מכבי ת"א לקצץ משמעותית בתקציבה לקראת העונה הבאה יקשו עליה לרכוש שחקנים הקיץ, ולכן ,כמו בניסיון של הצהובים להחתים את נייג'ל האסלביינק מקריית שמונה, ההצעה כוללת מעבר של שחקנים בכיוון השני. בסביבתו של ורד אישרו את ההצעה לטרייד, וככל הנראה הקשר ירצה להמשיך לשתף פעולה עם חברו איתי שכטר, שעבר אתמול רשמית למכבי ת"א.

 

עידן ורד חוגג שער (צילום: ראובן שוורץ)
עידן ורד חוגג שער. צהוב, אבל אחר?(צילום: ראובן שוורץ)

 

מבחינת בית"ר, ההערכה היא כי שכרו של ורד, העומד על 250 אלף דולר לעונה, יקשה על תקציבה שאמור להצטמצם לקראת העונה הבאה. הקבוצה כבר הבהירה לנציגיו של ורד כי הוא מוצע למכירה, ולמרות שטרם נקבע תג המחיר, נראה כי במועדון ידרשו עבורו כמיליון דולר. לעומת זאת, בסביבתו של השחקן מעריכים כי יוכל להימכר גם במחצית מהסכום. מעבר למכבי ת"א, גם מכבי חיפה הביעה התעניינות בוורד.

 

"בכל הפגנה שתגיע לביתי, יימכר עוד שחקן של בית"ר" - זה המסר שהעביר אלי טביב לאנשי המועדון. הבעלים כבר הבהיר כי לא יעביר שקל לתקציב המועדון, ולכן אלי אוחנה יוכל להמשיך ולנהל אותו רק אם ייצא לפועל המתווה שגובש: חתימה של טביב על מסמך אי מעורבות בעונה הבאה, כך שראש העיר ניר ברקת (שסירב להתחייב לכך) ואנשי עסקים מירושלים יסייעו לבית"ר, או שהמועדון יירכש. אם העניין לא יוסדר, אוחנה לא יוכל לנהל את המועדון שיעבור למפרק תחת תקציב הכנסות בלבד, ללא הזרמת כספי בעלים. אוחנה יצטרך למנות מאמן בקרוב (כנראה לא מאמן בכיר בגלל התקציב), אחרי שכבר נקבע כי בית"ר תצא למחנה אימונים בהונגריה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עידן ורד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים