שתף קטע נבחר

קלופ: "ריאל מדריד גדולה, אבל עוד לא שיחקה נגדנו"

לקראת גמר ליגת האלופות (ש', 21:45), מנג'ר ליברפול משוכנע שקבוצתו תיתן פייט לבלאנקוס: "אין לנו איכות כמו שלהם, אבל נסבך להם את החיים". על זידאן: "אומרים שאין לו רעיונות טקטיים, אבל לדעתי הוא מבריק". ראמוס: "סלאח? קשה להשוות אותו לרונאלדו או מסי"

הרגע הגדול של הכדורגל האירופי יגיע מחר (ש', 21:45), כאשר ריאל מדריד תתמודד מול ליברפול בגמר ליגת האלופות בקייב. הבלאנקוס ינסו לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות, אבל למוחמד סלאח וחבריו יש תוכניות אחרות.

 

 

מנג'ר ליברפול, יורגן קלופ, יופיע בפעם השנייה בגמר אחרי שהפסיד 2:1 עם בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן ב-2013. "אז הייתי יותר עצבני", סיפר הגרמני במסיבת העיתונאים. "מאז עברתי כמה דברים בחיים ושוב יש לי הזדמנות נפלאה. השחקנים שלי נלחמו בצורה יוצאת מהכלל כדי להגיע לגמר והם ראויים להיות פה".

 

יורגן קלופ ליברפול (צילום: EPA)
קלופ מחוייך באימון(צילום: EPA)

 

קלופ נשאל לגבי הביקורת שסופג זידאן מחלק מהפרשנים, והשיב: "הרבה אנשים טוענים שאין לו רעיונות טקטיים, אבל גם עליי אומרים את אותו הדבר. הוא היה אחד מחמשת השחקנים הטובים ביותר בכל הזמנים וכעת יכול לזכות כמאמן בתואר בפעם השלישית ברציפות. לדעתי הוא מבריק. כך הוא היה כשחקן וגם כמאמן. הקבוצה שלו מתפקדת כמו שעון שווייצרי. הם משחקים כדורגל פנטסטי. כשהם צריכים להיות מאורגנים הם כאלה וכשצריך לבלגן את המשחק הם יודעים לעשות את זה".

 

קלופ המשיך לדבר על יריבו על הקווים: "זידאן תמיד היה לוחם, מאז שהיה ילד במארסיי. כששואלים אותו אם יש בו עדיין רעב הוא עושה פרצוף לא מרוצה. גם לי זה היה קורה וגם אני הגעתי מכפר קטן בגרמניה".

 

יורגן קלופ ליברפול (צילום: EPA)
אנא עזרו לנו למצוא את יורגן קלופ(צילום: EPA)

 

קלופ הוסיף לגבי ריאל מדריד: "אני לא יודע איך זה לשחק בגמר בפעם השנייה ברציפות, כי זה עוד לא קרה לי, אבל הם בטח יהיו יותר רגועים. יחד עם זאת, צריך לזכור שמשחק נמשך יותר משנייה אחת. ריאל קבוצה חזקה מאוד, אבל עדיין לא שיחקה נגדנו. אנחנו ליברפול ויש לנו DNA של קבוצה שמנצחת במשחקים גדולים. כבשנו הכי הרבה שערים והשגנו תוצאות גדולות. הניסיון חשוב, אבל במשחק בטוח שנסבך להם את החיים. יש לנו רוח קבוצתית נהדרת והשחקנים שלי כבר רגילים להילחם על דברים גדולים. אין לנו איכות כמו שיש לריאל מדריד, אבל אנחנו רעננים והספסל שלנו במצב טוב מאוד. הנושא הפיזי לא יהווה בעיה".

 

קלופ התייחס לכוונתו של מוחמד סלאח לצום ברמדאן: "הדת היא עניין פרטי. הוא מלא באנרגיה ויש לו את כל מה שדרוש. סלאח היה יוצא מהכלל, אבל נשאר עוד משחק אחד שלא יהיה קל".

 

 

זידאן: "אנחנו לא הפייבוריטים"

מסיבת העיתונאים של ריאל נערכה מיד לאחר מכן, בהשתתפות זינדין זידאן וסרחיו ראמוס."אנחנו לא רואים את עצמנו כפייבוריטים ולא מדברים על זה בחדר ההלבשה", סיפר המאמן הצרפתי. "הסיכויים 50:50 ואנחנו יודעים שנצטרך להציג משחק גדול כדי לנצח". על קלופ: "כשחקן הייתי קצת יותר טוב ממנו, אבל הוא לא היה רע וכמאמן אני מעריך אותו. יש לו קריירה גדולה והרבה ניסיון. אני לא יודע אם אנחנו דומים, אבל יש לי כבוד אליו".

 

סרחיו ראמוס ריאל מדריד (צילום: AFP)
ראמוס במסיבת העיתונאים(צילום: AFP)

 

זידאן שוב סירב לגלות את ההרכב שיעלה מחר מול ליברפול: "זאת ההחלטה הכי קשה של מאמן, אבל בסופו של יום אני יכול לבחור רק כמות מסוימת של שחקנים שיפתחו ב-11". על ההערכה שהוא מקבל כמאמן שהוליך את ריאל לשתי זכיות רצופות בצ'מפיונס, אמר: "לפעמים אני מרגיש מוערך ולפעמים לא. כשאני עם השחקנים שלי, אני נותן הכל. מעבר לזה, אני לא יכול לשלוט על מה בני אדם חושבים ואומרים".

 

ראמוס התבקש להשוות בין מוחמד סלאח לכריסטיאנו רונאלדו: "קשה להשוות מישהו לרונאלדו או מסי. סלאח הוא שחקן נהדר, אבל כמו שיורגן קלופ כבר אמר, צריך לדעת לשמור על יציבות. הם עושים את זה עונה אחרי עונה, סלאח צריך לדעת לשמור על יציבות במשך שנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים