שתף קטע נבחר

דיווחים: אפל עובדת על מחשב חדש עם מסך מגע

על-פי הדלפות ברשת, אפל מריצה פרויקט חשאי בשם Star המוקדש לפיתוח סדרת מחשבים חדשה שתכלול מסכי מגע, קישוריות LTE ומערכת הפעלה ייחודית

האם חברת אפל עומדת על סף שינוי דרמטי במגוון המחשבים שלה? התשובה היא כן, לפחות על-פי דיווחים מאתרים המתמחים במתרחש בענקית הטכנולוגיה מקופרטינו, כמו 9to5mac.

 

משפחת המקבוק המצליחה (צילום: אפל) (צילום: אפל)
משפחת המקבוק המצליחה(צילום: אפל)

 

על פי המידע שפורסם באתר, פרויקט חשאי בשם Star מוקדש בחברה לפיתוח מחשבים ממשפחה חדשה לגמרי, שתכלול - לראשונה במחשבי אפל - מסך מגע. זהו הרמז הגדול ביותר לגבי הדרך החדשה שבה אפל עשויה לבחור בתחום המחשוב האישי בשנים הקרובות.

 

האם ימיו של האייפד ספורים...? (צילום: apple.com) (צילום: apple.com)
האם ימיו של האייפד ספורים...?(צילום: apple.com)

 

פרטים נוספים ידועים על הפרויקט, כמו העובדה שהמחשבים החדשים יכללו קישוריות LTE סלולרית, רכיב GPS, יהיו עמידים בפני מים ואבק, וככל הנראה יופעלו באמצעות גרסה מיוחדת של מערכת ההפעלה iOS - ולא MacOS, מערכת ההפעלה שנהגה אפל לשלב עד כה במחשביה.

 

נתון נוסף מפתיע לגבי משפחת המחשבים החדשה נוגע למעבד שישולב בהם - לא של אינטל, אלא דווקא מעבד בטכנולוגיה של ARM, שכולל מראש תמיכה ב-LTE.

 

בכל מקרה, אם המידע נכון, יחידות הדגמה של אחת הגרסאות כבר נשלחו מהמפעל המייצר בסין אל מטה החברה בקופרטינו לבחינה ראשונית, וכרגע נראה שהמוצרים הראשונים מהסדרה החדשה צפויים להגיע אל המדפים בשנת 2020.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניצן סדן
סקירה מקבוק אייר MACBOOK AIR
צילום: ניצן סדן
מומלצים