שתף קטע נבחר

אתגר הסייבר של ישראל: 100 אלף שקלים לזוכה

המכללה למנהל וחברת Cyber 2.0 יקיימו בשבוע הבא תחרות סייבר גדולה בה ינסו המתמודדים לפרוץ את מערכות ההגנה של החברה. הזוכה באתגר יקבל 100 אלף שקלים וכבוד מהנוכחים

המסלול האקדמי של המכללה למינהל יארח ביום שני בקרוב את חברת Cyber 2.0, שיזמה תחרות האקרים, ומזמינה את הציבור הרחב להגיע ולנסות לפרוץ את מערכות ההגנה של החברה. ההאקר הראשון שיצליח לפרוץ את המערכת, יזכה ב 100,000 ש"ח.

 

סייבר (צילום: shutterstock)
אתגר הסייבר: 100K שקלים לזוכה(צילום: shutterstock)

 

לתחרות נרשמו עד כה למעלה מ-500 סטודנטים, מתכנתים, ומהנדסי תוכנה מכל רחבי הארץ, שישתתפו בתחרות שתתקיים בביה"ס למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל. התחרות מתקיימת במסגרת כנס שמקיימת המכללה למינהל בחסות משרד הכלכלה והרשות לחדשנות. התחרות תתקיים בין השעות 15:00 ל-20:00.

 

למעלה מ-500 סטודנטים ינסו לפרוץ למערכות של Cyber 2.0 ()
למעלה מ-500 סטודנטים ינסו לפרוץ למערכות של Cyber 2.0

 

במסגרת התחרות, תפרוס חברת Cyber 2.0 רשת מחשבים, המדמים חברה עסקית, כאשר ההגנה היחידה עליהם תהיה מערכת ההגנה של החברה. כבר בתחילת התחרות, ההאקרים יקבלו כתובת IP חוקית בתוך הרשת הכוללת את סיסמת האדמין של המחשבים. ההאקרים כבר יהיו במצב בו ניטרלו לכאורה את כל מערכות ההגנה, והצליחו להשיג דריסת רגל בתוך מערכות הארגון, מצב המוגדר כסיוט הגדול ביותר של כל מנהל רשת בכל חברה. הדבר היחיד שיוותר להאקר, הוא לפרוץ את הגנת Cyber 2.0, ולהשיג את הקובץ "התוכנית האסטרטגיות של החברה לשנת 2019".

 

מנכ"ל המכללה למינהל, רפי גמיש אמר: "המכללה למינהל בוחנת תמיד איך אפשר לאתגר את הסטודנטים שלנו עוד צעד קדימה. היום כשהסייבר נהיה מתוחכם יותר ויותר, העובד בשוק הזה צריך להיות בעל מיומנויות אקדמיות רחבות, המביאות לידי ביטוי כושר יצירה ורוח של יזמות המאפשרות לו להתמודד עם האתגרים של השוק".

 

הרצל עוזר, מייסד חברת Cyber 2.0 מסר: "אנחנו מעמידים את עצמנו למבחן של כל ההאקרים בישראל".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים