שתף קטע נבחר

רוטנשטיינר נבחר למנהל הטכני של הנבחרת

האוסטרי, שהרשים את ועדת האיתור בפגישה שנערכה עימו, יקבל ככל הנראה את המינוי. ההתאחדות תתחיל לנהל איתו משא ומתן כספי ובמידה שהמגעים לא יצליחו יחפשו מועמד אחר. וגם: הסעיף שעלול למנוע את הגעת ארגנטינה לארץ

וילי רוטנשטיינר יהיה, ככל הנראה, המנהל הטכני החדש של נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (ראשון) כי הוחלט "למצות את התהליך" מול המועמד האוסטרי, ומחר צפויה ועדת איתור להיפגש שוב בנושא.

 


 

 

גם לרוטנשטיינר וגם למועמד האיטלקי פיליפו גאלי, שירד מהפרק, הוצע שכר של 250 אלף אירו עוד לפני הגעתם לארץ. שניהם הגיעו לשלב הסופי מתוך רשימה שכללה בתחילה 18 מועמדים. ההתאחדות העדיפה מראש למנות איש מקצוע בטווח הגילאים 45-55.

 

וילי רוטנשטיינר נחיתה בישראל (צילום: ראובן שוורץ)
וילי רוטנשטיינר. יקבל את המינוי?(צילום: ראובן שוורץ)

 

רוטנשטיינר בן ה-55 תיפקד במשך יותר מעשור כמנהל הטכני של אוסטריה, שהיא אחת מההתאחדויות עם גרף ההתקדמות הגדול ביותר בשנים האחרונות. כעת ייפתח איתו משא ומתן כספי שינוע בין 250 אלף אירו ל-300 אלף אירו.

 

בהתאחדות מקווים כי המגעים הכספיים לא יכשילו את המינוי, אחרת יחלו חיפושים אחר מועמד חדש. אם הם יצליחו האוסטרי צפוי לנחות שוב בארץ כבר במהלך השבוע הבא. לאחר מכן יוצגו בפניו חומרים בנוגע למועמדים הישראלים לתפקיד המאמן - רוני לוי וניר קלינגר. הם יתחילו להגיע לראיונות רק בעוד כשבועיים. רוטנשטיינר כבר הבהיר כי מבחינתו צריך למנות מאמן ישראלי.

 

 

נבחרת ישראל אימון  (צילום: אורן אהרוני )
שחקני הנבחרת מתאמנים ומקווים לרגיעה(צילום: אורן אהרוני )

 

נראה כי מצעד הראיונות של המועמדים לתפקיד המאמן יחל רק בעוד שבועיים. עד כה, באף אחת מבין הישיבות לא הועלה נושא המאמן הלאומי ולא נערך דיון בנושא. הבעיה מבחינת מאמנים כמו ניר קלינגר ורוני לוי היא שהעונה האירופית של הקבוצות שלהם מתחילה בעוד חודש וחצי, הם צריכים להתחיל בהכנות והבוסים שלהם דורשים מהם תשובות לגבי עתידם.

 

הסעיף שיכול למנוע את הגעת ארגנטינה לארץ

נבחרת ארגנטינה תנחת בארץ כבר בחמישי בלילה ישירות ממחנה האימונים בברצלונה. למחרת, בשישי, תקיים ארגנטינה אימון שיהיה פתוח למשך רבע שעה לתקשורת, ואז תעבור לביקור באתרים הקדושים בבירה - כולל בכותל המערבי.

 

מהלו"ז המתוכנן של הנבחרת האורחת עולה כי מיד אחרי המשחק תטוס סגנית אלופת העולם למוסקבה. לאחר סבב הפצמ"רים הקודם בדרום, הביעו ראשי נבחרת ארגנטינה חשש לקראת ההגעה לארץ, אולם הפסקת האש המהירה מנעה הוצאת תוכנית ב' אפשרית, להעביר את המשחק לברצלונה.

  

שני הצדדים מקווים כי הירי מהלילה לא יימשך, אולם בכל מקרה ל-ynet ספורט נודע הסעיף הבא: נבחרת ארגנטינה, שמקבלת מענק של שני מיליון דולר בעבור ההגעה (לא כולל מיליון דולר נוספים ששולמו עבור השהות), יכולה לבטל את המשחק ולקבל את התמורה המלאה עבורו רק במידה שיוכרז מצב מלחמה בישראל, סטטוס נדיר אפילו בארץ, או שטילים יישלחו לעבר ירושלים.

 

כל ביטול אחר, וארגנטינה לא תקבל את הכסף. בשלב הזה אין עדיין שיחות בשל הרגיעה מהבוקר, אולם התלקחות נוספת של המצב עשויה לשנות זאת.  


פורסם לראשונה 03/06/2018 09:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
וילי רוטנשטיינר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים