שתף קטע נבחר

לקסוס RX L - רכב פנאי לשבעה בחצי מיליון שקלים

מותג היוקרה היפני ישווק אצלנו מעתה את הגרסה הארוכה של ה-RX, עם מקום לשבעה נוסעים. מחיר תוספת שני המושבים: 20 אלף שקלים

יוניון מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, משיקה את ה-RX L, גרסת שבעה מקומות ישיבה ארוכה ל-RX המוכר. תג המחיר עומד על 498 אלף שקל, 20 אלף שקל יותר מגרסת חמישה מושבים מקבילה.


 

לקסוס תשווק כאן רק את ה-RX450h L עם יחידת מנוע היברידית המשלבת בין V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר (262 כ"ס) עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, וצמד מנועים חשמליים: קדמי (167 כ"ס) ואחורי (68 כ"ס).

 

ה-L ארוך מה-RX הרגיל ב-11 ס"מ המאפשרים התקנת מושבי שורה שלישית ואחראים גם לתוספת של 105 ק"ג למשקל העצמי. הביצועים נותרו כמעט ללא שינוי: זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8 שניות (0.3 שניות יותר מ-RX450h "רגיל") בדרך ל-200 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.7 ק"מ לליטר (לעומת 17)..


 

ה-RX L יוצע רק ברמת האבזור הבכירה שכוללת מסך מידע בגודל "12.3, מצלמת נסיעה לאחור, ריפודי עור, כיוון חשמלי למושבים, חימום וקירור למושבים הקדמיים, הגה מתכוון חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים כולל פתחי מיזוג גם לשורת המושבים השלישית, מפתח חכם, חלון שמש, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "20 קלים.

 

אבזור הבטיחות כולל 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית (כולל בנסיעה לאחור), שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים וערנות נהג, תאורה דינמית וזיהוי תמרורים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים