שתף קטע נבחר

מונדיאל לכל המשפחה: adidas חוגגת את המונדיאל עם אירוע מיוחד של הקרנת משחקים, זירות משחק אחד-על-אחד ועוד

רוצים לפתוח את המונדיאל בחוויה לכל המשפחה? adidas מזמינה אתכם לחגיגת כדורגל של פעם בארבע שנים, באירוע מיוחד ללא תשלום, במתחם מיוחד בנמל יפו. מה בתפריט? זירת משחק Panna Cage אחד-על אחד, הקרנות משחקים על מסכי ענק, טורניר כישרונות צעירים, עמדות פלייסטיישן ועוד. 12-14 ביוני. נתראה שם!

במקום להיתקע מול הטלוויזיה בבית, יש לכם הזדמנות לצאת מהבית, למתוח שרירים ולהשתתף בחוויית כדוגל ענקית לכבוד פתיחת משחקי המונדיאל ברוסיה 2018.

adidas, ענקית הספורט העולמית, מזמינה אתכם לאירוע ללא עלות לכל המשפחה שכולו חגיגת כדורגל, ב-12-14 ביוני בנמל יפו- תל אביב.

 

רוצים לבחון את כישרון הכדורגל שלכם? כפי שעשתה בעבר, adidas מביאה את הלהיט העולמי Panna Cage, זירת משחק אחד-על-אחד בה תוכלו לנסות את היכולות שלכם. פרסים יחולקו לשחקנים המצטיינים.

למי שרוצה ליהנות מחוויית צפייה ייחודית ומשותפת של המונדיאל, מסכי ענק יקרינו את משחק הפתיחה - בואו לעודד את הנבחרת האהובה עליכם יחד עם עוד מאות צופים!

מי שרוצה "לקרוע" עם הנבחרת האהובה עליו את היריבות המושבעות, מוזמן לעמדות הפלייסטיישן ומשחקי כדורגל נוספים, לחוויית גיימינג מטורפת.

 

אדידס (באדיבות אדידס)
מונדיאל משפחתי: זירת אחד על אחד, הקרנה של משחק הפתיחה ועוד(באדיבות אדידס)

  

בואו לראות את הכישרונות הצעירים הכי טובים בישראל

האירוע של adidas מתקיים במסגרת פרויקט Tango League, פרויקט הסקאוטינג של adidas למציאת כישרונות צעירים בתחום הכדורגל, והפיכתם לשחקנים בינלאומיים.

איך זה עובד? שחקני כדורגל מכל הארץ נרשמו בשבועות האחרונים לטורניר שבסופו תוכרז הקבוצה המנצחת ושחקן מצטיין אחד, שיזכה להזדמנות להצטרף לקבוצה בינלאומית של כישרונות צעירים. האירוע של adidas מציע לכם לצפות בכישרונות הצעירים רגע לפני שהם מתגלים ופורצים את הדרך לתהילה.

 

אדידס (באדיבות אדידס)
האם יש לכם עתיד על המגרש? בואו לבחון(באדיבות אדידס)

 

הקבוצה העולמית, Tango Squad FC, כוללת את השחקנים הבולטים מהליגות השונות, והמאמן שלה הוא לא אחר מכדורגלן העבר צ'אבי אלונסו. השחקנים המובילים בעולם כבר הספיקו לבקר באימונים של הקבוצה, והקבוצה התאמנה במתקנים של הקבוצות הגדולות באירופה, כמו ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס ובאיירן מינכן.

 

יאללה מונדיאל! מתי לבוא?

 

הפעילות תתקיים בתאריכים 12-14 ביוני, בשעות 13:30-22:00 בנמל יפו. האירוע ללא עלות- כולם מוזמנים!

 

אדידס (באדיבות אדידס)
יאללה מונדיאל! 12-14 ביוני, נמל יפו(באדיבות אדידס)

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות אדידס
חוויה של פעם במונדיאל
באדיבות אדידס
מומלצים