שתף קטע נבחר

משנה את כללי המשחק

דאצ'יה דאסטר החדש מקבל עיצוב מודרני, מערכות בטיחות חדשות ונשאר חסכוני במיוחד ועם אותן יכולות טובות בשטח והמחיר? מ-89,990 שקל

מהפיכת ה-SUV רק הולכת ומתגברת. יותר ויותר ישראלים עוברים ממכונית משפחתית משעממת לרכב פנאי. לשוק הרכב בישראל מגיעים עוד ועוד רכבים גבוהים ואופנתיים. אבל אף אחד מהם לא דומה לדאצ'יה דאסטר החדש.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

הדור החדש של רכב הפנאי-שטח הספורטיבי המהפכני מציג עיצוב חיצוני עוצמתי, לצד תא נוסעים ומרחב פנימי שתוכנן לגמרי מחדש. הדאסטר החדש משלב בתוכו את הנוחות המוכרת לצד ביצועי שטח של SUV, והכל כיאה למותג דאצ'יה, במחיר אטרקטיבי והזול ביותר בקטגוריה מ-89,990 שקל בלבד.

 

הדאסטר החדש, מאפשר בחירה בין שני מנועים: טורבו בנזין בנפח 1,197 סמ"ק בהספק 125 כ"ס והנעה קדמית (2x4), וטורבו דיזל בעל נפח של 1,461 סמ"ק בהספק של 109 כ"ס והנעה קדמית (2x4) או כפולה (2x4). כל אחד יכול לבחור את הדאסטר שלו: בנזין עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים, או דיזל עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים או ידנית 6 הילוכים.

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

הדגם האייקוני של דאצ'יה, חודש כעת במלואו עם עיצוב חיצוני חדש לחלוטין המעניק מראה עוצמתי ואסרטיבי. כאשר המרחב הפנימי עוצב גם הוא מחדש. הדאסטר החדש מציע שדרוג משמעותי מבחינת איכות החומרים והנדסת האנוש, לצד עזרי נהיגה, ציוד ואבזור חדשים, אשר יחדיו הופכים את הדאסטר החדש לרכב SUV במלוא מובן המילה.

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

יש גם שתי רמות אבזור, Laureate ו-Prestige, הכוללות בין היתר, ארבעה חלונות חשמליים, מראות צד חשמליות, דיבורית בלוטות' הנשלטת מההגה, בקרת אקלים אלקטרונית, מערכת מולטימדיה וניווט, בלוטות' ו-USB, תאורת יום LED, הגה כוח חשמלי חדש מצופה עור ועוד. ברמת אבזור Prestige מתווספות מצלמות היקפיות 360 מעלות, חישוקי אלומיניום 17 אינץ' והנעה ללא מפתח. אבזור הבטיחות של כל הדגמים כולל 6 כריות אוויר, התרעה על שמירת מרחק ועל סטייה מנתיב, מערכת הגבלת מהירות ובקרת יציבות אלקטרונית.

 

ולא פחות חשוב: הדאסטר החדש, ישווק ללקוחות באמצעות שיטת השיווק והמכירה בעלת הקונספט החדשני והייחודי לדגמי דאצ'יה בישראל, המאפשרת לכל אחד לצאת עם רכב חדש מאולם התצוגה תוך שעה מהרגע שנכנס אליו, במסלול "דאצ'יה שלם וסע".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
דאצ'יה דאסטר החדש
צילום: יח"צ
מומלצים