שתף קטע נבחר

סלאח לא מאמין לראמוס: "מצחיק מה שהוא אומר"

כוכב נבחרת מצרים טוען שמצבו משתפר והביע תקווה לשחק מול אורוגוואי במשחק הראשון במונדיאל. שחקן ליברפול גם התייחס להצהרות של בלם ריאל מדריד שגרם לפציעתו בגמר ליגת האלופות: "זה היה הרגע הכי גרוע בקריירה שלי"

העולם הערבי כולו מייחל להחלמתו של כוכב נבחרת מצרים, מוחמד סלאח. כזכור, חלוצה של ליברפול פרק את הכתף בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד אחרי עימות כואב עם סרחיו ראמוס ונמצא בספק למונדיאל.

 


 

סלאח העניק ראיון לעיתון הספרדי "מארקה" בו הביע תקווה כי יהיה כשיר למשחק הראשון של הפרעונים נגד אורוגוואי, וגם התייחס לעבירה של ראמוס שלא נשרקה וגרמה לפציעתו.

 

רגע הפציעה של מוחמד סלאח (צילום: AFP)
"מרגיש יותר טוב, מקווה להיות כשיר". רגע הפציעה של סלאח(צילום: AFP)

 

"אני כבר מרגיש טוב יותר ומקווה לשחק נגד אורוגוואי", אמר סלאח. "אבל זה תלוי איך ארגיש לפני זה. הפציעה בגמר הייתה הרגע הגרוע ביותר בקריירה שלי. כשנפלתי הרגשתי כאבים וגם הייתי מודאג. כעסתי והייתי עצוב בגלל שלא יכולתי להמשיך לשחק בגמר. אחר כך התחלתי גם לחשוב על זה שאולי לא אוכל לשחק במונדיאל וזה הרס אותי".

 

כשסלאח נשאל אם לדעתו המעשה של ראמוס היה נורמלי, כחלק ממשחק כדורגל, הוא השיב: "אולי, אני לא יודע". ראמוס אמר לאחר המשחק: "הסתכלתי בווידאו, ראיתי שתפסתי לו את היד ונפלתי, והוא נפצע בכלל ביד השנייה". סלאח נשאל לגבי הדברים האלה והשיב: "זה מצחיק, מעניין שזה תמיד בסדר שמי שגרם לך לבכות בהתחלה, אחר כך גורם לך לצחוק. אולי הוא גם יגיד לי אם אני הולך להיות כשיר למונדיאל?".

 

סרחיו ראמוס מחבק את מוחמד סלאח (צילום: EPA)
"הוא שלח הודעה, לא עניתי לו". סלאח עם ראמוס(צילום: EPA)

 

סלאח נשאל גם אם הדיווחים לפיהם ראמוס שלח לו הודעה נכונים, והשיב: "הוא כתב לי, אבל לא כתבתי לו בחזרה שאהיה בסדר".

 

על ההופעה הראשונה של מצרים במונדיאל לראשונה מזה 28 שנה אמר סלאח: "זה נראה לא נורמלי, בגלל שזכינו שבע פעמים באליפות אפריקה. כל הזמן אמרנו שאנחנו צריכים לעשות את זה. לא עשינו את זה הרבה זמן וזה דבר מיוחד. אולי זה כמו בשביל ספרד לזכות בגביע העולם. יש לנו נבחרת גדולה והמטרה שלנו היא לעלות שלב. הלוואי שנעשה את זה ונגיע למשחק נגד ספרד או פורטוגל".

 

על מאמנו הארגנטינאי, הקטור קופר, אמר סלאח: "יש לו ניסיון והוא מאמן טוב שעזר לי להשתפר מהבחינה הטקטית. הוא שיפר אותו בכל הנוגע למשחק ההגנה, אבל גם עוזר לי לתקוף בצורה קלה יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים