שתף קטע נבחר

מאמן ניגריה האשים עיתונאים בקבלת שוחד משחקנים תמורת סיקור אוהד

חמישה ימים לפני משחק הפתיחה של הסופר איגלס מול קרואטיה והבלאגן בנבחרת חוגג. המאמן הגרמני, גרנוט רור יצא בביקורת חסרת תקדים על התקשורת במדינה והוסיף: "יש במדיה כמה תפוחים רקובים, דיווחו שקיבלתי כסף משחקנים כדי לכלול אותם בסגל"

סערה בנבחרת ניגריה, רק שלושה ימים לפתיחת המונדיאל. מאמן הנבחרת, הגרמני גרנוט רור, התראיין לעיתון בארצו והאשים מספר כתבים מקומיים המסקרים את נבחרתו, בהתנהגות שאינה אתית, הכוללת בין היתר שקרים בדיווחים שלהם על הכנות הנבחרת למונדיאל ואף קבלת שוחד.

 

 


 

רור האשים: "יש לי הרבה כבוד לעיתונאים הניגרים, איתם יש לי מערכת יחסים חמה במהלך השנתיים בהן אני אחראי על הנבחרת הנפלאה הזו, אבל כמו בכל מקצוע ישנם מספר תפוחים רקובים. לדוגמא, היו דיווחים שקריים על כך שהקפטן שלנו, ג'ון אובי מיקל וסגנו, אוגני אונאזי, נמצאים בסכסוך שגורם למחנאות במחנה הנבחרת. הדיווח הזה פשוט כל כך רחוק מהאמת".

 

גרנוט רור ניגריה  (צילום: Getty Images)
האשמות קשות. גרנוט רור (צילום: Getty Images)
 

המאמן הגרמני המשיך: "היה כתב אחר שדיווח שקיבלתי כסף משחקנים כדי לכלול אותם בסגל. אנחנו נמצאים כאן ומשקיעים, כדי שנוכל להביא כבוד למדינה ובזמן הזה יש כאלה שפשוט ממציאים שקרים שכאלה. רור טען בנוסף כי עיתונאים ניגרים קיבלו שוחד משחקנים וסוכניהם, זאת בתמורה לסיקור אוהד: "יש כאלו שנותנים מתנות לכתבים והם בתמורה יוצרים לחץ על צוות האימון. בניגריה יש הרבה סוגים של מדיה ולצערי לא כולם רציניים".

 

הציטוטים הללו של רור גרמו לסערה במדינה האפריקאית ויושב ראש ההתאחדות המקומית, אמג'ו פיניק, נאלץ להוציא תגובה, על מנת להנמיך את הלהבות: "גרנוט רור חש כבוד רב לאמצעי התקשורת במדינה ולא השתמש בשום מילת גנאי כלפיהם. דיברתי איתו והוא מכחיש את מה שמיוחס לו. הוא לא אמר שיש שחיתות, אלא התכוון לכך שיש כאלו בתקשורת שמשמשים כסוג של סוכנים".

 

ראחים סטרלינג, ג'סי לינגארד ודלה עלי מקיפים את ג'ון אובי מיקל (צילום: AFP)
הואשם במחנאות. ג'ון אובי מיקל מול נבחרת אנגליה(צילום: AFP)

 

ניגריה הוגרלה לבית מספר 4, כאשר את משחק הפתיחה תשחק ב-16 ביוני מול קרואטיה (22:00). שישה ימים לאחר מכן תתמודד מול איסלנד וב-26 ביוני (21:00), תפגוש את ארגנטינה ולאו מסי.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים