שתף קטע נבחר

מומחי ה-Winner קבעו: ברזיל אלופת העולם, מסי מלך השערים

הלהקה של ניימאר מדורגת ראשונה בטבלת המועמדות לזכייה במונדיאל עם יחס של פי 4.20. גרמניה (פי 5), ספרד (5.20), צרפת (5.50) וארגנטינה (7) משלימות את החמישייה הפותחת. מסי מקדים את ניימאר, גריזמן ורונאלדו ברשימת המועמדים לסיים ככובש המוביל

ניימאר חוגג עם חבריו לנבחרת ברזיל (צילום: רויטרס)
תזכה בגביע? נבחרת ברזיל(צילום: רויטרס)

 

לפני 16 שנה השיקה המועצה להסדר ההימורים בספורט את משחק ה-Winner לקראת מונדיאל 2002. רונאלדו, עם המשולש המוזר על הפדחת, רקד על הדשא והוביל את ברזיל לזכייה בגביע העולמי החמישי שלה.

 

 


 

הרבה השתנה מאז יפן-קוריאה 2002 ועד רוסיה 2018, בטח מבחינת הנוחות שציבור המהמרים נהנה ממנה. אם פעם נאלצנו למלא טפסים בתחנות טוטו אפופות עשן, היום לא צריך אפילו לקום מהספה למחשב, וחלק גדול מהאקשן מתרחש באפליקציה של ה-Winner, אחת הפופולריות ביותר בקרב חובבי הספורט בישראל.

 

ובכל זאת, יש דברים שלא משתנים. ברזיל הייתה ונשארה נבחרת חזקה במיוחד. כמה חזקה? מומחי ה-Winner קבעו שהיא הפייבוריטית מספר 1 לזכייה במונדיאל שייפתח ביום חמישי.

 

ניימאר ולהקתו מקבלים יחס של פי 4.20 להנפת הגביע. גרמניה, אלופת העולם המכהנת, מדורגת שנייה עם יחס של פי 5, ואחריה ספרד (5.20), צרפת (5.50) וארגנטינה (7). בלגיה שישית עם יחס של פי 9, אנגליה שביעית (פי 15), ופורטוגל רק במקום השמיני. חושבים שרונאלדו וחבריו ישחזרו את ההצלחה מיורו 2016? אם אתם צודקים תקבלו פי 20 ממה שתשקיעו. אורוגוואי וקרואטיה סוגרות יחד את העשירייה עם יחס של פי 25 לכל אחת.

 

מונדיאל 2018 ווינר ()
ברזיל עם היחס הגבוה ביותר לזכייה

 

מצרים של מוחמד סלאח מדורגת ראשונה בין הנבחרות האפריקניות עם יחס זכייה של פי 120, יפן מובילה את האסיאתיות עם פי 300. פנמה וסעודיה מדורגות יחד במקומות 32-31 הלא ממש מכובדים עם יחס של פי 700 לכל אחת.

 

אוקיי, דיברנו על האלופה, אבל מה עם המלך השערים? אם אתם שואלים את מומחי ה-Winner, לאו מסי הוא המועמד המוביל עם יחס של פי 7.50. אחריו מדורגים ניימאר (פי 8), אנטואן גריזמן (9) וכריסטיאנו רונאלדו (12). את החמישייה סוגר ברזילאי נוסף, גבריאל ז'סוס (13). חאמס רודריגס, מלך השערים במונדיאל הקודם, מקבל יחס של פי 45 לשחזור ההישג גם ברוסיה.

 

מונדיאל 2018 ווינר ()
מסי הפייבוריט לסיים כמלך השערים

 

ואם כבר שחזור ההישג מברזיל 2014, מנואל נוייר מגרמניה הוא הפייבוריט של ה-Winner לזכות בפעם השנייה ב"כפפת הזהב", התואר המוענק לשוער המצטיין במונדיאל. נוייר חזר רק לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, מה שלא הפריע למומחים להציב אותו במקום הראשון ברשימת המועמדים עם יחס של פי 3.70. אחריו ברשימה נמצאים דויד דה חאה מספרד (פי 4.50) ואליסון הברזילאי (פי 4.80).

 

באפליקציה ובאתר הווינר תוכלו למצוא עוד כל מיני הימורים מיוחדים על המונדיאל (מעבר להימורים על תוצאות המשחקים, כמובן). למשל, מאיזה בית תגיע אלופת העולם? מי שחקן הפרמייר ליג שיבקיע הכי הרבה שערים? או כמה רחוק תגיע נבחרת צרפת? אז כמה כמה ייגמר? תשובות בקרוב.

 

מונדיאל 2018 ווינר ()
נוייר בפסגה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים