שתף קטע נבחר

ברלד: "'היחידה' מצחיקה יותר מ'ארץ נהדרת'"

הלהקה הצבאית הכי פחות מדוגמת חוזרת למסך לעונה השלישית. ירון ברלד, מושיק עפיה, שי חי ומשה דץ סיפרו על צילומי "היחידה", וגם דיברו על פרשת יובל המבולבל: "אוהבים אותו". צפו

 

הלהקה הצבאית הכי פחות ממושמעת חוזרת למסך: משה דץ, ירון ברלד, שי חי, מושיק עפיה, לירון "טילטיל" אורפלי, צמד "האולטראס" - הראפרים אלי פרץ ודן ברטוב, האחים הזמרים דורון מירן וסטלוס וכוכב האירוויזיון חובי סטאר, כולם עלו על מדים בצילומי העונה השלישית של "היחידה" - שהפיקה ADD ותעלה בקרוב ב-HOT.  

 

ירון ברלד (צילום: חגי דקל)
ירון ברלד. היה מצחיק(צילום: חגי דקל)

הופעות ברחבי הארץ מול כוחות הביטחון ומשימות מאתגרות, מתרגול מעצרים ועד חילוצים - להיות ב"יחידה" זה לא פשוט. "היה לי כיף של החיים. בחינם הייתי עושה את זה עוד פעם", אמר שי חי, שאומנם לא עשה שירות צבאי, אבל מרגיש שקיבל את החוויה המלאה - לפחות מבחינת הטיפוסים שפוגשים בצבא. משה דץ לעומתו חשב שמדובר בחוויה קשה יותר מלהקה צבאית אמיתית, בתור מי ששירת במקהלת צה"ל.

 

כשנשאל דץ על פרשת יובל המבולבל, ענה: "דעתי על סמים היא שזה מחוק לחוק, אבל אני מכיר ואוהב את יובל המבולבל כבנאדם, אני לא בית משפט ולא מבין למה השם שלו פורסם. זה לא רק כבודו של אדם, זו פרנסתו". "אני מאוד אוהב את יובל המבולבל, ורק נאחל לו הצלחה", הוסיף מושיק עפיה.

 

 

משה דץ (צילום: חגי דקל)
משה דץ. התחבר עם שי חי(צילום: חגי דקל)

שי חי (צילום: חגי דקל)
שי חי. מפגש ראשון עם צה"ל(צילום: חגי דקל)

 

צילומי התוכנית גם שינו את היחסים בין חברי הלהקה, לשאלה אל מי הוא התחבר במיוחד ענה שי חי: "דץ כפרה עליו, איזה בן אדם. כמה שאני טעיתי בשיפוט יתר שלי. חשבתי שדץ הוא הרועה של הכבשה שושנה".



מושיק עפיה (צילום: חגי דקל)
מושיק עפיה(צילום: חגי דקל)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים