שתף קטע נבחר

פוקר: שחקן ישראלי זכה בתואר יוקרתי ובקרוב לחצי מיליון דולר

גל יפרח (31), יזם ישראלי המתגורר בלוס אנג'לס, ניצח בטורניר במסגרת סבב אליפות העולם וזכה בצמיד הנחשק וב-461,798 דולר

אחרי שאלי אלעזרא היה קרוב אבל פספס במעט, יש זוכה ישראלי ראשון השנה בסבב אליפות העולם בפוקר. גל יפרח, ישראלי המתגורר בלוס אנג'לס, ניצח בטורניר טקסס הולדם עם מחיר כניסה של 3,000 דולר והגבלה של עד שישה שחקנים בכל שולחן, וזכה בצמיד אליפות העולם היוקרתי ובפרס כספי של 461,798 דולר.

 


 

יפרח בן ה-31 איננו מגדיר את עצמו כשחקן פוקר מקצוען ועבודתו העיקרית היא בתחום היזמות. עם זאת, הוא בהחלט בעל ניסיון במשחק ונוהג לשחק במשחקי קאש בסכומים גבוהים בשולחנות פוקר בדרום קליפורניה. גם בטורנירים יפרח כבר רשם מספר הצלחות מרשימות בעבר – בין השאר הוא זכה בשנה שעברה ב-90 אלף דולר בטורניר מהסבב המשני של אליפות העולם. סך הזכיות שלו בטורנירים חיים עומד על 933,686 דולר.

 

 

"אני מרגיש נהדר", אמר יפרח שסיים ראשון מבין 868 שחקנים, "לא ציפיתי לנצח בטורניר, לכולם כמובן יש ציפיות וכולם רוצים להגיע כמה שיותר רחוק. היה לי מזל להגיע לאיפה שהגעתי, כשאתה רץ טוב אתה גם משחק טוב. המשחק שלי השתפר קצת, יש לי הרבה חברים שמייעצים לי ואני לומד מהם המון ושואל. תמיד מעניין אותי לשמוע דעות של אנשים שמצליחים במשחק".

 

טורניר של מקסימום שישה שחקנים בשולחן מכתיב סגנון משחק אגרסיבי יותר שלטענת יפרח התאים לו היטב. "בטורניר כזה אתה משחק הרבה ידיים, שחקני קאש לרוב משחקים המון ידיים וזו כמובן טעות בטורנירים, אבל הפעם זה דווקא עבד לי".

 

לצד המשחק המצוין שהציג יפרח שהעניק לו את ההובלה במשך רוב שולחן הגמר, ביד האחרונה הוא נהנה גם ממזל. 8 שהגיע בריבר השלים לו פול האוס וניצח את הזוגיים 10-10 ו-2-2 של יריבו, ג'יימס מקי.

 

ההישג של יפרח מצטרף להישגים של שחקנים ישראלים בסבב אליפות העולם בפוקר

בשנים קודמות. רק ב-2017 זכו שני שחקנים ישראלים, בן מאיה ושי צור, בצמידים במסגרת הסבב.

 

המפיק האגדי זכה בצמיד

בטורניר אחר במסגרת הסבב, זכה לא אחר מהמפיק המוזיקלי האגדי סטיב אלביני. אלביני שהפיק כמה אלבומים מפורסמים ביניהם In Utero של נירוונה, Rid Of Me של פי ג'יי הארווי ו-Surfer Rosa של הפיקסיז, ידוע כחובב פוקר מושבע והלילה זכה בצמיד WSOP ראשון בקריירה כשניצח בטורניר Seven Card Stud והכניס לכיסו $105,629.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים