שתף קטע נבחר

יש לנו תיש: רונאלדו הסביר למה החליט לגדל זקן

הכוכב שהבקיע את שערו הרביעי במונדיאל ב-0:1 של פורטוגל על מרוקו סיפר: "הזקן התחיל כבדיחה שלי עם קווארזמה, וזה נתן לי מזל אז הוא יישאר". פרננדו סנטוס: "רונאלדו הוא כמו יין משובח. בניגוד לשחקנים אחרים, הוא כל הזמן מתפתח"

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להפציץ, והיום (רביעי) כבש את שערו הרביעי במונדיאל 2018 - מה שמציב אותו בראש טבלת מלך השערים נכון לעכשיו. בדרך הוא עבר את פרנץ פושקאש ככדורגלן האירופי שהבקיע הכי הרבה שערים במדי נבחרתו. ה-0:1 על מרוקו קירב את הפורטוגלים לשמינית הגמר והוביל להדחה סופית של מרוקו.

 


 

"אני שמח שהבקעתי, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו במשחק", אמר רונאלדו אחרי הניצחון. "אנחנו חייבים לחשוב איך להתקדם ממשחק למשחק, כחלק מהתהליך". כוכב ריאל מדריד הסביר את הסיבה שבגללה התחיל לגדל זקן תיש קטן: "הזקן? זו בדיחה שלי עם ריקרדו קווארזמה. התחלתי להתגלח והשארתי את הזקנקן. לפני המשחק מול ספרד אמרתי שאם אני אכבוש, אשאיר אותו לאורך כל הטורניר. זה נתן לי מזל, הבקעתי אז ועכשיו כבשתי עוד אחד, אז זה יישאר".

 

 

אינפו רונאלדו ()

"כריסטיאנו הוא כמו יין משובח", אמר מאמן נבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס. "הוא יודע להפיק מהיכולת שלו ומהגיל שלו את המיטב. בניגוד לשחקנים אחרים, הוא כל הזמן מתפתח. הוא מכיר את עצמו ויודע מה הוא יכול לעשות. מה שהוא עושה עכשיו זה לא מה שהוא עשה לפני שלוש או ארבע שנים, וזה לא מה שהוא יעשה בעוד חמש שנים מהיום". סנטוס נשאל איך זה שרונאלדו מצליח כל כך במונדיאל ברוסיה עד כה, והשיב בחיוך: "יש לו מאמן נהדר!"

 

"זה גביע העולם. אנחנו נבחרת חזקה, גם מרוקו, אבל אנחנו חייבים לצמוח ולהשתפר", הוסיף המאמן. "הצלחנו להתגונן היטב,

שיחקנו טוב, אבל אנחנו צריכים יותר מזה. אנחנו צריכים לשנות דברים ולהחזיק יותר בכדור".

 

כריסטיאנו רונאלדו מוציא לשון (צילום: AP)
רונאלדו מוציא לשון. הזקן התחיל כבדיחה(צילום: AP)

 

התקציר באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >
 

במרוקו זעמו: "השופט ביקש את החולצה של רונאלדו"

במרוקו התלוננו בסיום על השופט במשחק, האמריקני מארק גייגר, שלטענתם ביקש את החולצה של רונאלדו במחצית כדי שתהיה לו מזכרת מההתמודדות.

 

נורדין אמבראט, קשר נבחרת מרוקו השייך לווטפורד, אמר אחרי המשחק לתקשורת ההולנדית: "הוא התרשם מאוד מכריסטיאנו רונאלדו, ושמעתי מפפה שבסיום המחצית הוא ביקש מרונאלדו את החולצה שלו".

 

נורדין אמבראט שופך על עצמו מים (צילום: רויטרס)
נורדין אמבראט שופך על עצמו מים. מרוקו עצבנית(צילום: רויטרס)

 

מאמן מרוקו, הרווה רנאר, אמר אחרי הניצחון שחיסל את סיכויי הנבחרת להעפיל לשלב הבא: "עלינו למונדיאל אחרי 20 שנה, והראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל. באצטדיון כאן במוסקבה הרגשנו כאילו אנחנו משחקים בקזבלנקה, וזה עזר לנו מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: EPA
מומלצים