שתף קטע נבחר

אתלטיקה: המהלך המנצח של עדן פינקלשטיין

הקופצת הצעירה ביצעה הסבה מקפיצה לגובה לקפיצה למרחק ומשולשת והוכתרה לאלופת ישראל לנוער. גל קדמון רשמה דאבל בריצות הקצרות. שמונה מדליות לאריאל אטיאס

הקופצת הצעירה עדן פינקלשטיין (מכבי ת"א) ביצעה לאחרונה הסבה מקפיצות אנכיות (גובה) לקפיצות אופקיות (מרחק ומשולשת) והערב (ד') הוכיחה באליפות ישראל לנוער באתלטיקה עד כמה המהלך הזה היה חכם.

 

פינקלשטיין (18) שמתאמנת אצל קופץ העבר רוגל נחום ניתרה ל-5.98 מ' ושיפרה את שיאה האישי ב-16 סנטימטרים. ההערכה בענף היא כי בקרוב תעבור מרחק של למעלה משישה מטרים.

 

גל קדמון. כיכבה בספרינטים (צילום: טיבור יגר) (צילום: טיבור יגר)
גל קדמון. כיכבה בספרינטים(צילום: טיבור יגר)

 

אתמול, קבעה פינקלשטיין 12.24 מ' במשולשת, תוצאה המדרגת אותה במקום השני בארץ, כמובן אחרי שותפתה לאימונים חנה מיננקו, הפינליסטית האולימפית.

גל קדמון (אתלטי הנגב באר שבע) השלימה דאבל בריצות הקצרות כשניצחה ב-200 מ' בזמן של 24.54 שניות. קודם לכן היא ניצחה ב-100 מ' עם שיא אישי, 11.81 שניות, התוצאה השישית בכל הזמנים לאצנית ישראלית. מבין הקדטיות ניצחה אילנה דורפמן (מכבי ראשל"צ) בזמן של 26 שניות לפני ניצן לוי.

 

ב-400 מ' משוכות לקדטים קבע עומרי שיף (לידר ירושלים) שיא אישי, 54.02 שניות. עלי חוארי מנצרת ניצח בקפיצה לגובה עם 1.91 מ'. יונתן קפיטלניק (מכבי ת"א( שהחל להתאמן באתלטיקה רק העונה הוכתר לאלוף הקדטים. אריאל אטיאס (מכבי חיפה) שמתמחה בקרב-רב סיים שני עם 1.88 מ'. אטיאס אגב סיים את האליפות עם שמונה מדליות, מהן שלוש מזהב. אלה קליין, אלופת הקרב שבע לנוער זכתה בשש מדליות.

 

אריאל אטיאס. חזר עם שלל רב (צילום: טיבר ייגר) (צילום: טיבר ייגר)
אריאל אטיאס. חזר עם שלל רב(צילום: טיבר ייגר)

 

ורוניקה צ'יינוב, שיאנית ישראל לקדטיות בקפיצה לגובה, סבלה מהיעדר יריבות ברמה גבוהה והסתפקה ב-1.70 מ', רחוק משיאה האישי – 1.79 מ'.

פריאל ראדה (הפועל חולון) קבע את המינימום לאליפות אירופה לקדטים ב-110 מ' משוכות, 14.43 שניות לאחר ששיפר את שיאו האישי ב-41 מאיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
קפיצה לרוחק, צילום ארכיון
צילום: עוז מועלם
מומלצים