שתף קטע נבחר

אנגליה באופוריה: "באמת ראיתם את מה שראיתם"

כלי התקשורת בממלכה התלהבו מה-1:6 על פנמה ותארו את השחקנים כגיבורים: "הנבחרת הזו מוכיחה שזה יכול להיות כיף ולא עינוי לייצג את המדינה. פנמה התפוררה כמו סיגר זול". וגם: כיצד נהנה הנסיך וויליאם מהשלושער של קיין לפני הביקור בישראל

"מועדון לחימה, הארי קיין והגיבורים שלו חזרו בשלום לבסיסם אחרי שריסקו את פנמה". למרות שנבחרת אנגליה לא נתקלה ביריבה רצינית וממש לא יכולה לתאר את ה-1:6 על הנבחרת ממרכז אמריקה כקרב, שחקניה תוארו כחיילים שחזרו ממשימה בכותרת של ה"סאן", לצד תמונה שלהם נוחתים בסנט פטרסבורג עם בני משפחותיהם. המדינה כולה באופוריה אחרי הניצחון הגדול ביותר של הנבחרת בהיסטוריה של המונדיאלים וכלי התקשורת יצאו מגדרם.

 


 

ב"דיילי מירור" התמוגגו ופרסמו כותרת עם השיר המפורסם של הנבחרת "זה בא הביתה, הארי קיין מעז לחלום". ב"גארדיאן" נכתב: "זה היה כיף. פנמה שיחקה בצורה מכוערת, ייבבה כמו הבחור שאף פעם לא מזמינים אותו והתפוררה בניז'ני נובוגרוד כמו סיגר זול, כמו כובע שנשאר בשמש".

  

 

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

 

שער העיתון
שער העיתון "גארדיאן"

נבחרת אנגליה חוגגת (צילום: AP)
נבחרת אנגליה חוגגת(צילום: AP)

אוהדי נבחרת אנגליה (צילום: רויטרס)
אוהדי נבחרת אנגליה(צילום: רויטרס)
 

 

בעיתון ניצלו את התוצאה האסטרונומית כדי להעביר ביקורת על פיפ"א לקראת מונדיאל 2026, שיכלול 48 נבחרות: "פנמה באה רק לקלקל. חייבים להודות שהתוצאה הזו הושגה נגד יריבה שנראתה אומללה. המסכנות שלה מעוררת תהיות לנוכח הכוונה לפתוח את התחרות למדינות נוספות רק בשל המרדף אחר כסף".

 

ב"דיילי מייל" פורסמה תמונה של הנסיך וויליאם נהנה לצפות בשלושער של הארי קיין לפני ביקורו בישראל לצד הכותרת "זה איש מערות". בכתבה הסבירו שהנסיך דאג לא לדעת מה התוצאה לפני שצפה בשידור מוקלט של המשחק יחד עם הנסיך הירדני, חוסיין בן עבדאללה. הוא ביקש מהצלמים שלא יאמרו לו כיצד הסתיים המשחק.

 

הנסיך וויליאם והנסיך הירדני חוסיין בן עבדאללה (צילום: רויטרס)
הנסיך וויליאם והנסיך הירדני חוסיין בן עבדאללה(צילום: רויטרס)

 

גם ב"טיימס" התלהבו: "מעשי הגבורה של הארי קיין מאפשרים לאוהדים לחלום את החלום הבלתי אפשרי. אנחנו אוהבים את הנבחרת הזו, היא משחקת כדורגל צעיר ורענן, כובשת שערים ומוכיחה שזה יכול להיות כיף ולא עינוי לייצג את המדינה. זה לא הישג חסר משמעות". ב"דיילי טלגרף" נכתב: "כן, באמת ראיתם את מה שראיתם. אנגליה נמלטה מהעבר החונק עם כדורגל תוסס ומרומם נפש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים