שתף קטע נבחר

איפה ישנים באלבניה?

החל מסוף השבוע האחרון החלו לפעול שתי טיסות ישירות מישראל לאלבניה בימים שישי ושני. לכבוד המאורע והקו החדש ריכזנו עבורכם מספר מלונות מומלצים ביעד החדש של העונה

בשיתוף HotelsCombined

 

שכחו מאלבניה הקומוניסטית, זו שאסור היה לאכול בה שוקולד בעבר, למשל. לאט לאט גם היא מיישרת קו עם העולם המודרני, ומתפתחת כיעד תיירותי שכעת עוד זול יחסית לטייל בו. כאן תוכלו להתפנק במלונות ברמת חמישה כוכבים בעיר הבירה בלי להרגיש אשמים, להיחשף אל תרבות שהייתה הרבה פחות נגישה לנו לאורך השנים עם מקומיים מסבירי פנים שרק מחכים לתיירים.

אלבניה (צילום: שאטרסטוק)
הקו הישיר נפתח - באים לאלבניה?(צילום: שאטרסטוק)
תוכלו לשכור רכב ולבקר בערים נוספות בצפון או בדרום. עכשיו, עם טיסות ישירות עם חברת ישראייר אל עיר הבירה טיראנה, תוכלו להיות שם תוך שלוש שעות. הטמפרטורה הממוצעת בקיץ נוחה יותר מבארץ (עד 30 מעלות). אז הנה לכם עוד יעד ים-תיכוני שכולל מצודות, פארקים, אוכל טוב ושופינג זול. מה חסר? איפה ישנים. לפניכם כמה המלצות לינה במדינה.

 

 

הבירה טירנה

The Rooms Hotel

כקילומטר ממרכז העיר, תוכלו ללון במלון הזה. הוא ברמה של 3 כוכבים, מציע חדרים המתאפיינים בריהוט מודרני עם טכנולוגיה מתקדמת. יש בו מרכז ספא, חדר כושר, אמבט עיסוי, בריכה מקורה סאונה וחמם טורקי – כל מה שצריך בחופשה עוד לפני שיוצאים מהמלון לחקור את העיר (או אחרי, להרפיית שרירי הרגליים).

מלונות באלבניה ()
במרכז העיר תוכלו לבקר בכיכר כיכר סקנדרבג (Skanderbeg Square) ובשדרה הראשית תוכלו ליהנות מחוויית שופינג, בתי-קפה ומסעדות. לטיול יומי תוכלו לארוז לעצמכם תיק קטן ולצאת לבקר בעיר דורס הממוקמת במרחק של כ-40 ק"מ משם. שדה תעופה בינלאומי במרחק של כ-26 ק'"מ.

מלונות באלבניה ()
 

רוצים להזמין חדר במלון? הקליקו

 

Mak Albania Hotel

מלון מומלץ נוסף בבירה הוא מאק אלבניה המדורג בדירוג 5 כוכבים ושוכן במיקום מצוין: במתחם הקניות והבידור בלב העיר ושתי דקות הליכה מהארמון הנשיאותי. בנוסף, תהיו קרובים אל הברים, החנויות והמסעדות בעיר. הפארק הלאומי של טירנה נמצא ממש מול המלון. ומה עם מרכז הבירה? הוא נמצא במרחק של 10 דקות הליכה. נמל התעופה של טירנה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה. המלון מציע גם שירות השכרת רכב.

אלבניה מלון טירנה  MAK בריכה ()
 

מלבד מיקומו הוא מציע מרכז כושר, שתי בריכות שחייה, פיאנו בר ומסעדת Metropolitan עם מנות פיוז'ן. אם אתם מתכננים טיול זוגי כדאי לדעת שזוגות דרגו אותו גבוה והעידו כי הם אוהבים את המלון הזה במיוחד. החדרים והסוויטות מפוארים ומאווררים עם רצפות עץ, מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר ומקרר. בנוסף, אם עברתם יום רווי אכילה טוב לדעת שכאן תוכלו להתאמן בחינם במרכז הכושר. יש אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל האזורים הציבוריים.

אלבניה (צילום: שאטרסטוק)
התגלית של העונה(צילום: שאטרסטוק)
  

 

Sheraton Tirana Hotel

בקרבת הפארק הלאומי של עיר הבירה, טיראנה יחכה לכם מלון 5 הכוכבים הזה. הוא ממוקם במרחק של רק 2 דקות הליכה מהארמון הנשיאותי, וליד מתחם קניות ובידור. יש בו שתי בריכות שחייה (האחת מקורה והשנייה בחצר מוקפת עצים).

מלונות באלבניה ()
 

העיצוב קלאסי, כשיש גם סוויטות מפוארות יותר. יש חדר כושר, בר עם פסנתר וטרקלין מפנק. מרכז העיר במרחק של כ-10 דקות הליכה, נמל התעופה הבינלאומי בטווח של כ-20 דקות נסיעה, כשהמלון מציע גם שירות השכרת רכבים.

מלונות באלבניה ()
 

רוצים להזמין חדר במלון? הקליקו

 

מלון Mondial Hotel

אם לא נסעתם לרוסיה החודש, אז באלבניה תוכלו לפחות ללון במלון ששמו מונדיאל. הוא בדירוג של 4 כוכבים, ממוקם בלב העיר וכולל בריכת שחייה על הגג עם בר המשקיף אל נופי העיר. כל החדרים ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי בחינם, מרביתם מרווחים במיוחד.

מלונות באלבניה ()
  

הסאונה בחינם לרשות האורחים. עיצוב המסעדה שבה מוגשת ארוחת בוקר ייחודי. המיקום של המלון מעולה, במרחק הליכה מרובע העסקים והמסחר. נמל התעופה הבינלאומי קרוב במיוחד (רק 11 ק"מ משם).

מלונות באלבניה ()
 

רוצים להזמין חדר במלון? הקליקו 

 

The Plaza Tirana

רמה אחת מעל נמצא מלון פלאזה. גם הוא 5 כוכבים, אך הוא כבר מעוצב בסגנון הרבה יותר מתוחכם ומציע חוויה יוקרתית יותר. יש בו מרכז ספא, סאונה, אמבט עיסוי, בר ומסעדה. המיקום שלו מצויין – רק 200 מטרים מכיכר סקנדרברג Skenderberg מאה מטרים ממגדל השעון, 200 מטרים מתיאטרון האופרה והבלט הלאומי. שדה התעופה קרוב יותר לכאן (במרחק של כ-14 ק"מ).

מלונות באלבניה ()
החדרים מרווחים (חלקם עצומים ממש), והם מעוצבים תוך שמירה על פלטת גוונים מונוכרומטית מרגיעה. אם אתם משכירים רכב, ויוצאים לבקר בערים נוספות מסביב, תשמחו לגלות שהחנייה לאורחי המלון בחינם.

מלונות באלבניה ()
 

רוצים להזמין חדר במלון? הקליקו

 

חשיפה לדרום: סרנדה

Demi Hotel Sarande

אם מתחשק לכם חופשה באלבניה, אבל על קו המים – תוכלו לקפוץ לסרנדה לפחות ללילה או שניים. המלון הזה ברמה של 4 כוכבים, שוכן במיקום מרכזי וכולל אזור חוף פרטי. הוא לא זול בהשוואה למלונות באלבניה, אך מציע תמורה. לגבי האוכל, עדיף לאכול באחת משלל המסעדות הפזורות באזור ולא במסעדת המלון.

מלונות באלבניה ()
 

כל החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין וכבלים, מיני בר, פינת ישיבה, מרפסת עם נוף לים ולעיירה. המקום במרחק של 13 ק"מ מקסמיל (Ksamil), ובמרחק 65 ק"מ מנמל איגומניטסה (Igoumenitsa) שביוון (המדינה הגובלת עמה).

מלונות באלבניה ()
 

רוצים להזמין חדר במלון? הקליקו

 

עיירת החוף: גולם

Grand Blue Fafa

אחד המלונות הכי מומלצים ברשימה האלבנית הוא מלון גראנד בלו פאפא שנפתח ממש לאחרונה ונמצא בעיירה גולם המרוחקת כ-40 קילומטרים מטירנה. למלון בעל החמישה כוכבים על בסיס הפנסיון המלא או בשתי המילים האהובות עלינו "הכל כלול", יש מסעדה נהדרת בשם FAFA. היא ממוקמת על רצועת החוף ומגישה בעיקר מאכלי ים, דגים טריים, ירקות, פירות, והכל בשיטת הגשה צבעונית ומגרה.

מסעדה מסעדת פאפא FAFA גולם אוכל אלבניה ()

שרימפס טיילת גולם אוכל אלבניה FAFA פאפא מסעדת ()

המלון עצמו ממוקם מול החוף וכולל חוף פרטי, בריכת שחייה חיצונית ומרכז כושר. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח ומרפסת, וחדר הרחצה הפרטי מצויד באמבטיה או במקלחת, עם מוצרי טיפוח, נעלי בית ומייבש שיער.

 

למצפינים: שקודרה

Rose Garden Hotel Shkoder

מי שמחפש חוויה מסורתית יותר וביקור בסביבה הכפרית-ציורית יותר של אלבניה, יוכל לבקר בשקודרה (Shkodër), בחלקה הצפון מערבי של אלבניה. המלון הזה במרחק של רק 4 ק"מ מטירת רוזפה (Rozafa) המפורסמת בזכות המצודה שלה ומאגם סקאדר (Skadar).

מלונות באלבניה ()
 

תוכלו להשאיל ללא תשלום אופניים, ולצאת לדווש באזור הפסטורלי הזה. המלון עצמו מסוגנן בפשטות מסורתית, כולל מסעדה ובר. חלק מהחדרים משקיפים אל הגינה, הדלפק פועל 24 שעות ביממה ושדה התעופה הקרוב ביותר הוא בבירה טירנה -במרחק של 86 קילומטרים.

מלונות באלבניה ()
 

רוצים להזמין חדר במלון? הקליקו

 

מחפשים מלונות נוספים באלבניה? היכנסו

 

מלונות נוספים והמלצות - גם באפליקציית HotelsCombined 

 

אתר התיירות HotelsCombined משווה בין מאות אתרי המלונות המובילים בעולם

ומוצא את המחירים הטובים ביותר בחיפוש אחד

 

הכתבה מוגשת בשיתוף HotelsCombined 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מלונות שווים ביעד החדש שלכם: אלבניה
מלונות
מומלצים