שתף קטע נבחר

אלאך: "מבטיח שנגיע מוכנים לפתיחת הליגה"

המנהל המקצועי של מכבי חיפה השתתף במסיבת עיתונאים של מחלקת הנוער והתייחס לקבוצה הבוגרת: "אמרתי כבר בשנה שעברה שלא יהיו הרבה שינויים, אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים". שמוליק חנין סיים את דרכו במועדון אחרי 12 שנה בעקבות החלטת הצוות המקצועי

מוחמד אלאך, מנהלה המקצועי של מכבי חיפה, השתתף הבוקר (חמישי) במסיבת עיתונאים של מחלקת הנוער של המועדון והתייחס בין השאר גם לקבוצה הבוגרת. שמוליק חנין, מנהל מחלקת הנוער של המועדון ב-12 השנים האחרונות, סיים את דרכו בעקבות החלטה של הצוות ההולנדי בראשות אלאך.

 


 
 

 

"אני רוצה לדבר קצת על הבוגרים. התחלנו לפני חמישה ימים. הבאנו שחקנים מהעונה שעברה ושחקנים מושאלים שאנחנו רוצים לראות. אמרתי כבר בשנה שעברה שלא יהיו הרבה שינויים, אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים ואנחנו מחפשים בהתאם", אמר אלאך.

 

מסיבת עיתונאים במחלקת הנוער של מכבי חיפה (צילום: אתר מכבי חיפה)
הצוות במחלקת הנוער של מכבי חיפה(צילום: אתר מכבי חיפה)

גוסטבו בוקולי ומו אלאך במסיבת עיתונאים של מחלקת הנוער (צילום: אתר מכבי חיפה)
בוקולי ואלאך במסיבת העיתונאים(צילום: אתר מכבי חיפה)

 

ההולנדי המשיך: "התפקיד שלי כמנהל טכני הוא להביא את השחקנים האיכותיים ביותר ואנחנו עובדים קשה כדי לחפש את השחקנים הנכונים. אני מבטיח שנגיע מוכנים לפתיחת העונה".

 

אלאך אמר בדבריו על מחלקת הנוער: "בכל הקריירה שלי לא עשיתי מסיבת עיתונאים על אקדמיה. אני שמח שאנחנו כאן כי זה חשוב מאוד. חשוב לבנות דרך באקדמיה כדי שיהיה עתיד למועדון. אהבתי במכבי חיפה שתמיד דיברו איתי גם על מחלקת הנוער. ערכתי המון בדיקות בשבועות האחרונים כדי ללמוד את המחלקה, וכעת אנחנו בונים אסטרטגיה חדשה כדי להיות האקדמיה הטובה בישראל. אם נהיה שם ונשחק כדורגל מקצועני אז נצליח גם בבוגרים. יש לנו אחריות גדולה לכל אותם שחקנים שרוצים להגשים חלומות וננסה לעזור להם".

 

גוסטבו בוקולי ומו אלאך במסיבת עיתונאים של מחלקת הנוער (צילום: אתר מכבי חיפה)
אלאך עם בוקולי(צילום: אתר מכבי חיפה)

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר מכבי חיפה
מו אלאך
צילום: אתר מכבי חיפה
מומלצים